28/02/2025
Morgen - 1 maart - start de week van de vrijwilliger! Omdat ik verantwoordelijke ben, of medewerker binnen tal van verenigingen in het verenigingsleven, wil ik van deze gelegenheid gebruik maken om in persoonlijke naam de vrijwilligers die ik ken uit mijn directe omgeving, maar ook daarbuiten, van harte bedanken voor jullie inzet. Hetzij als bestuurslid, hetzij als medewerker, hetzij als éénmalige of toevallige hulp...
Jij, zij, wij... bouw(t)en op vrijwillige basis aan een betere wereld. SAMEN maken wij de wereld, onze omgeving, onze buurt beter, mooier en aangenamer om te wonen. Jullie zijn niet alleen de bouwstenen, maar het fundament, de mortel, de pijlers... van onze maatschappij. Dankzij jullie inzet, motivatie en werkkracht maken jullie zo'n groot verschil in onze samenleving. DANK JE WEL DAARVOOR!