16/10/2020
Hier zijn we weer...
Denk da iedereen wel de persconferentie gevolgd heeft..
Zoals jullie gehoord hebben is er over sport nog ni echt veel gesproken, volgt in loop van volgende week...
Wij hebben besloten om voor de moment bootcamp te laten doorgaan online.
Denk dat we allemaal samen hierdoor moeten en iedereen zijn verantwoordelijkheid moet nemen.
Al geluk bestaat er in deze tijd internet en sociale media. 🤩
Wa wilt dit dus zeggen dat er iedere zaterdag een work out online zal geplaatst worden, dit kan met een filmpje zijn of zonder.
Iedereen kan deze gerust thuis doen in zijn eigen veilige omgeving.
We hopen om zo allemaal toch ons steentje bij te dragen en deze virus zo snel mogelijk de rug toe te keren, dat we binnenkort terug allemaal een normaal leven hebben en allemaal samen veilig sporten 🤞
Sportieve groetjes van heel het bootcamp team!
We keep it safe together! 👊