01/12/2022
Sta jij in je eigen licht? Of sta je vaak in de schaduw van een ander?
Als je moe of overprikkeld bent dan ben je in je hoofd vaak bezig met anderen, met ergernissen, met dingen die je wilt/moet doen. Je hoofd blijft maar bezig. Je bent niet meer met jezelf bezig.... wat wil IK?
Je vergeet je eigen IK
Hoe breng je je eigen IK terug?
๐ ga naar buiten, de natuur in.
๐ neem een rust momentje waarbij je op je ademhaling let.
๐ neem een warm bad.
๐ zoek een hobby waarin je creatief kan zijn. Bv schilderen, tekenen,...
๐ vul een kruiswoordpuzzel in...
Door actief met iets bezig te zijn dwing je je gedachten om in het moment te zijn en je gedachten gaan langzaam weg. Je komt terug in je eigen licht te staan.
Hoe blijf jij in je eigen licht staan?