28/02/2026
Wie graag nog een kaartje wenst, jullie kunnen bij Vanessa of Sabrien terecht
🧀 Kaas- & Wijnavond🍷
🚩vrijdag 13 maart 🚩
Afhaal of ter plaatse is mogelijk!
Zoals jullie ondertussen wel al weten wordt ´De Vierklaver´ uitgebaat door 3 verenigingen Femma, K. Harmonie en Kunstkring Parnassos die samen het Comité De Vierklaver zijn.
Om het onderhoud, hoge energiekosten, verfraaiingswerken, … te betalen organiseren wij opnieuw onze Kaas & Wijnavond.
Wie ons graag steunt, zodat wij als Femma kunnen blijven gebruik maken van de zaal, kan een kaartje kopen bij Vanessa of Sabrien.
Prijs volwassenen €20, kinderen tot 12jaar €10.
Wie graag een handje toesteekt, we hebben een 4 tal vrijwilligers nodig.
Ps De zaal kan ook steeds gebruikt worden voor privéfeestjes, voor meer info contacteer ons.