14/03/2019
Stormachtig weekend werd voorspeld. Dan blijven de luxepaarden op stal maar ru**en de patsers uit. Op het menu: de laatste manche van het veldloopcriterium van de KAVVV. Plaats van afspraak: Zandhoven. Voor Jessy Philipsen was het nagelbijten langs de zijlijn. Onze gekwetste gazelle zag dat het goed was. De vergaarde punten in de voorbije crossen bleken voldoende om zich te verzekeren van het podium🥉. Sandra Cambré moest wel nog vol aan de bak. Haar verbetenheid werd beloond met een 🥈 in het eindklassement. De snelste van de meute, De Andy slaagde erin om op 6 manches evenveel podia te behalen. 4x 🥇 en 2x 🥈 leverden vanzelfsprekend 🏆 op. Proficiat aan alle drie. Op naar het wegseizoen. Concap Mario's Garage