Man City Norway

  • Home
  • Man City Norway

Man City Norway Vi har kontaktet Nestle !

10/02/2015

Heisann hoppsan vi har ikke fått noe nye meldinger fra Nestle dessverre. Men i tiden til vi får det vil jeg gjerne at dere deler denne siden videre så det blir et større engasjement rundt dette produktet
-Mvh Oss :-)

21/09/2014

Heisann hoppsann vi har fått tilbake melding fra Nestle om større pågang rundt produktet så kan dette bli relansert , Da oppfordrer vi dere til og dele denne siden til venner og bekjente har dere lyst på deillig nydelig jordbær drikk 😋 ? Hilsen oss på denne siden 😀

20/02/2013

Lyst på en deilig Jordbær Melk nå eller namm......

Del denne statusen videre og be folk om og like siden

18/01/2013

Vi har ikke fått noe konkrekt Svar fra Nestle enda , men vi håper og få svar innen de neste dagene ! DEL Siden videre Vell

Større Sjanse at vi får dem på Hyllen igjen !!

- For Vi som vil ha Nesquik Jordbær Tilbake !

17/01/2013

Da har vi kontaktet Nestle ! :D

Del dette videre og Lik !!

17/01/2013

Vis dere vil Ha Jordbær pulver i boks Så må dere Dele Statuser og denne siden videre og be om likes Dette går , Tine Milkshake Gikk ,tropo, gikk , Urge Gikk da går vell dette også ! DEL SIDEN VIDERE

- For vi som vil ha Nesquik Jordbær Tilbake !

13/09/2012

Vi Samarbeider sammen til og få denne i hylla igjen ;-)

13/09/2012

Hvem Vil ha Nesquik Jordbær Tilbake i Butikk Hylla ???

Vil du ha det Del siden !!

12/09/2012

Noen Lyst på Nesquick Jordbær????

Address


Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Man City Norway posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

  • Want your business to be the top-listed Gym/sports Facility?

Share