10/11/2014
De week is alweer lang en breed begonnen en je zou haast vergeten dat we het weekend ingingen met weer een enerverende avond Baron X.
Dit maal mochten de heren uit naar Naarden om daar de wedstrijd tegen het eerste van Radiostad te spelen. Het begon als een wedstrijd zoals er vele zijn. Gelijk opgaand en lange tijd leek de eerste Goal van Corné het meest opmerkelijke moment van de wedstrijd te zijn (en wat een goal was het) maar helaas voor hem, daarna ging het pas echt los.
De Baron X staat natuurlijk bekend om de inzet en strijd die er elke week weer geleverd wordt. Maar niet elke tegenstander kan daar even goed mee omgaan. Een geniale redding van onze Arie leidde tot veel weerstand van de tegenstander. Hoe ze het voor elkaar kregen weet nog niemand maar in wat een wraak actie moet zijn geweest, wisten ze onze top doelman uit te schakelen. Zonder in details te kunnen treden (onderzoek loopt nog) kan ik u wel mede delen dat het gehele team van de Baron X later die avond op de eerste hulp van het Tergooiziekenhuis in Blaricum gesignaleerd is.
Waar echter niet op gerekend werd is dat in momenten van grote druk de heren van de Baron tot grote hoogte kunnen stijgen. Zo ook deze avond. Reflex Richard was in mum van tijd klaar om de positie in de goal in te nemen en parkeerden Pascal en Mark de bus voor de goal om de krappe voorsprong te verdedigen. Maar met de 2 vlugge japies, Bas en Jim (waar is de cameraman als je hem nodig hebt) voorin begon het doelpunten te regenen. 4-6, 4-7, 4-8 tot zelfs 4-9
Tot het moment dat een onverlaat besloot dat het ballen grabbelen van Lingo hem beter af ging dan voetballen. De heren van de Baron besloten toen de wedstrijd zakelijk uit te spelen en de 3 punten mee naar Hilversum te nemen.
Vrijdag nemen de heren het op tegen Allen Weerbaar 4, het belooft weer een mooie avond te worden.