09/03/2024
Bazı günlerde evden çıkmak istemezsen. Hava soğuk ve yağmurlu, gözyüzü gri… Ama eminim ki ona rağmen evden çıkıp spor yapmaya giden hiç bir zaman pişman olmuyor. İşte bugün benim için böyle bir gün oldu. Kendimle yapılan uzun iç dialogtan sonra haftalarça ziyaret etmek istediğim yeni parka uğradım. Peyzaj işleri hala devam etsede harika bir park olacağına emin oldum. Nordic walking/ kuzey yürüyüşü için süper uygun bir yer daha var İstanbulda. Beton, asfalt ve taş kaldırım kullanmadığınız için o kasar teşekkür etmek istiyorum ki . Koşucuların ve yürüyüşçülerin eklemleri size minnetar olacak❤️
İnsanın daha iyi insan olmak için daha fazla kilise, cami, sinagog değil, daha fazla park ve orman gerektiğini bir daha düşündüm.
Biraz teknik bilgi: bisiklet ve koşu için faklı patikalar var, sıkıştırmış minik çakıl kullanıldı. Ayrıca burada işler bitince oryantiring haritası da çıkartırız, çocuklara eğitim vermrk için muhteşem bir yer olacak.