SoGC

SoGC Föreningens syfte är främst att främja spelande av olika former av spel

Länge sedan det blev uppdaterat. Men det blev lite spel idag också
07/05/2026

Länge sedan det blev uppdaterat. Men det blev lite spel idag också

Kom och testa spela Brädspel
09/02/2026

Kom och testa spela Brädspel

Lite brädspel så här mellan Jul och Nyår!God fortsättning alla!
27/12/2025

Lite brädspel så här mellan Jul och Nyår!

God fortsättning alla!

Vi vill tacka alla som gjorde vårt Höstlovs event möjligt. Vi fick en sportlovslåda från Sverok - Spelkulturförbundet dä...
11/11/2025

Vi vill tacka alla som gjorde vårt Höstlovs event möjligt. Vi fick en sportlovslåda från Sverok - Spelkulturförbundet där sponsorer skickat med lite allt möjligt roligt.

Vi hade två trevliga dagar med spel i alla des former. Det var en Twilight Struggle turnering som vi hade igång och även en storslagen kamp om universum i Twilight Imperium.

,

30/10/2025

Nu i helgen så har vi öppet Lördag 1300-2200 och söndag 1300-1800. Så om ni vill ha mycket spel på schemat så är ni Välkomna

Är ni intresserade att lära er Killteam (Warhammer) så är det ett tillfälle för det i Markaryd   Warhammershop.Markaryd
28/10/2025

Är ni intresserade att lära er Killteam (Warhammer) så är det ett tillfälle för det i Markaryd

Warhammershop.Markaryd

19/08/2025
Nu är sommarlov och semestrar över för de flesta. Men vi har haft aktivitet hela sommaren. Nu kommer hösten snart och då...
18/08/2025

Nu är sommarlov och semestrar över för de flesta. Men vi har haft aktivitet hela sommaren. Nu kommer hösten snart och då har vi lite avvikande tider.

Vi träffas vanligtvis på torsdagar 18:00- 22:00 på Pulsen i Osby. Men det är 4 tillfällen som avviker. Lägg in detta i era kalendrar så ni inte missar det.

Ikväll så var det mycket som spelades. Allt från Revolutionens eftermatcher i Scythe, episka krig i Warhammer 40k till a...
26/06/2025

Ikväll så var det mycket som spelades. Allt från Revolutionens eftermatcher i Scythe, episka krig i Warhammer 40k till att försöka överleva Aliens i Nemesis. Riktigt kul att så många vill komma och spela.

Vi träffas på torsdagar kl 1800-2200 under hela sommaren. Om det blir att det måste ställas in så kommer det skrivas här på Facebook.

I helgen har vi haft spel på pulsen. Det har spelats allt möjligt. Idag den 4 maj ( May the 4 be with you ) så har vi ha...
04/05/2025

I helgen har vi haft spel på pulsen. Det har spelats allt möjligt. Idag den 4 maj ( May the 4 be with you ) så har vi haft lite tema mot Star wars. Även ett gäng som spelat Warhammer 40k var på plats.

Vi tackar Sverok - Spelkulturförbundet för sponsring till detta evenemang. Vi har haft ca 10st nya besökare där vi hoppas få in några nya medlemmar.

Bara idag så har vi haft 27st besökare vilket är mycket för vår lilla förening.

Här är några bilder från dgen.

Adress

Osby

Öppettider

18:00 - 22:00

Webbplats

Aviseringar

Var den första att veta och låt oss skicka ett mail när SoGC postar nyheter och kampanjer. Din e-postadress kommer inte att användas för något annat ändamål, och du kan när som helst avbryta prenumerationen.

Dela