26/02/2026
Jahopp, vi har så mycket å säga så vi vet knappt vart vi startar detta. Det har visst blivit dags för oss 4 att säga hejdå till vår stolthet de senaste åren 🕺💃
Med extremt blandade känslor har vi nu bestämt oss för att sista sommaren som ledare för lägret har varit!! MEN oroa er inte, lägret ska självklart leva vidare 😁😁😁 Inom kort kommer en presentation på våra efterträdare, och vi kan lova er att dom kommer göra detta med BRAVUR.
Men fram tills dess vill vi säga TACK!! Tack för att vi fått äran att leda era barn genom otroliga veckor, tack till alla företag och föreningar som gjort detta möjligt år efter år 🥹 Ni alla måste lova att stanna kvar med våra efterträdare 💘
Nu ska vi ut i vida världen och hitta nya utmaningar!!!!!!
Heeeeeejdå
Agnes, Elia, Jakob, Johanna👋👋👋👋👋