07/11/2023
Hej!
Kommer inte bli nån Icekarting i vinter då verksamheten är såld. Vill rikta ett STORT TACK till alla som varit hos mig och kört och till er som hjälpt mig✌️
Har varit 5år som varit helt otroligt arbetsamma men väldigt roligt, men nu börjar kroppen säga nej. Verksamheten kommer finnas i Norsjö så vill man köra så är det ju inte värst långt bort. Än en gång...TACK❤️
MVH
Lars-Göran "LG" Johansson