05/05/2026
Den här yogaläraren behöver leva efter sina egna ord och lyssna på sin kropp (och fysioterapeut), det innebär att jag tyvärr behöver ställa in Häxyogan, vilket gör mig väldigt ledsen. Jag har sett fram emot det. Men, jag kommer att försöka genomföra den till hösten igen. Jag kommer att lägga upp information här och på min hemsida.
Ni som anmält er till kursen kommer få tillbaka era pengar. Men, eftersom ni redan planerat in den här tiden i era kalendrar, se till att ändå använda den tiden åt er själva. Ta en promenad i naturen. Sätt er någonstans och andas och umgås med dig själv, lyssna inåt. Det förtjänar du!
Det innebär också att jag tyvärr inte kommer att hålla fler yogapass under våren utan fokusera på rehab för att kunna kommer tillbaka till hösten!
Vi ses på mattan då!