Wah Kay Uwaw

Wah Kay Uwaw Fine your own mistakes

06/07/2017

Asay lisod guys? " Ang math or ang pag tigum og kwarta? ๐Ÿ˜ฎ๐Ÿ˜ฎ

06/07/2017

"hoi crush tagda na tawn ko" wah man gani nimo tagda ang nagka crush sa imoha, kay batig nawng, sama rana sa imong crush.. Otok ba Otok!

06/07/2017

Gwapa/gwapo ka kay daghan kaau kag uyab?? Baga lang jud kagnawng! , bisag kinsa ray duolan. Hugawan!!

23/06/2017

Kanang mga putot mao nay tino'od nga F**k girk!

23/06/2017

Kong wah siyay gusto sa imoha palayo og ayaw nag ASA, Kay way miracle na pariho's salida.

23/06/2017

Kabaw ka unsay pina ka sakit? Kanang ready na kaau ta ba paras laag naa na atong mga barkada, nya di d.i sugtan ni mama/papa. ๐Ÿ˜ญ

23/06/2017

Dai, Honestly gwapa ka, bright, famous, taas, puti, bot'an, bahog baba, bahog, ilok, bahog ti'il. gifted ka gifted. ๐Ÿ˜…

23/06/2017

Kung isog ka i'tag ang pina ka bogo sa inyong room? ๐Ÿ˜‚

23/06/2017

Kanang mga posers, feeling rk, feeling gwapa, feeling lami, unsay tan'aw ninyos inyo kaugalingon FAMOUS na kaayu mo?
Na ngotana rako!

23/06/2017

Dali ra kaayong panahon... Crush nimo sa'una, liker na nimo karon.๐Ÿ˜‡ Hay ka gilok. ๐Ÿ˜…

Address

Philippenes
Cebu City
9898

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Wah Kay Uwaw posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

Share