26/06/2019
Helaas hebben wij een tragische mededeling 😢 door o.a. blessures hebben wij te weinig speelsters over om volgend jaar een pormotieklasseteam op de been te brengen. (Lees 5😱). Hierdoor moeten we velo dames 1 zoals we het kennen terugtrekken uit de competitie. Dames 2 zal het stokje overnemen als dames 1 in de eerste klasse volgend jaar.
Gelukkig hebben we wel wat te doen allemaal, Elise gaat roeien in Rotterdam, Iris gaat in augustus meetrainen bij Haaglanden D1/D2 en dan beslissen, Isis gaat terug naar de jeugd alleen dan bij Kalinko, Shabnam gaat zich een jaartje vol focussen op dr studie en Maria sluit aan bij Inter Rijswijk dames 1.
We willen jullie bedanken voor jullie steun en het volgen van onze pagina !
Liefs
Velo Volleybal Dames 1