28/03/2024
Hier een stukje van cliënt William over zijn ervaring van het “Back in shape” Traject.
“Ik werk graag naar effectieve en maximale trainingen die afgestemd zijn op het verbeteren van kracht, gewicht en conditie. Bij Nick & Luuk krijg ik het allemaal: er zit nu progressie, uitdaging, afwisseling en orde in mijn workout! Daarnaast is het ook fijn dat we in groepsverband onze training samen naar een hoger niveau kunnen tillen.”
Wil jij ook een start maken met de volgende groep richting de zomer?!
Stuur me dan een bericht en maak die start! 🏆