17/06/2026
“Ik ben te oud om nog te beginnen.”
Dat hoor ik vaker dan je denkt. Elke keer breekt het mijn hart een beetje, want ik zie wat er mogelijk is als iemand toch die stap zet.
Herken jij deze gedachte? Of ken je iemand die zo denkt?Tag haar hieronder 👇