Autocrossteam Baas

Autocrossteam Baas Duocrossteam bestaand uit vader en dochter

Namens autocross team Baas wensen wij jullie een mooi en sportief 2026!! Dank aan al onze sponsors en dat 2026 maar een ...
01/01/2026

Namens autocross team Baas wensen wij jullie een mooi en sportief 2026!!
Dank aan al onze sponsors en dat 2026 maar een mooi jaar mag worden!✨❤️

E. Baas dienstverlening
Skidioten
Corné Soetendaal
Fokkens Landbouwmechanisatie
BUMA handel bv
Vrieswijk Kraanbedrijf
Jan Kramer
Ayrton Koobs
Asbest

31/08/2025

Autocross kraggenburg ging helaas niet zoals gehoopt. Na 1,5 rondje stil komen te staan en helaas de auto niet meer zo ver kunnen krijgen om door te kunnen rijden.
Onwijs gezellige dag gehad met de hele ploeg!
Ook grote dank naar de vervangende stuurman Ayrton Koobs, kort stukje maar wel gelachen.

Dit was de laatste cross voor dit seizoen, binnenkort alles repareren en klaarmaken voor seizoen 2026!

Dank aan alle sponsoren:
E. Baas dienstverlening
Skidioten
Corné Soetendaal
Fokkens Landbouwmechanisatie
BUMA handel bv
Vrieswijk Kraanbedrijf
Jan Kramer
Ayrton Koobs
Asbest

De auto is er weer klaar voor! Aanstaande zaterdag staan we aan de start van Autocross kraggenburg! Helaas zonder onze v...
26/08/2025

De auto is er weer klaar voor! Aanstaande zaterdag staan we aan de start van Autocross kraggenburg!
Helaas zonder onze vaste stuurman, maar met goede vervanging!

Wie zien we daar?🚗💨

BUMA handel bv
Vrieswijk Kraanbedrijf
Jan Kramer
Ayrton Koobs
Asbest
Fokkens Landbouwmechanisatie
Corné Soetendaal
Skidioten
E. Baas dienstverlening

03/07/2025

De stickers zitten! Helemaal klaar voor de juli cross!
Dank aan alle sponsoren!
Jan Kramer
Asbest
BUMA handel bv
Vrieswijk Kraanbedrijf
Ayrton Koobs
Cornè Soetendaal
Baasdienstverlening
Skidioten. 🫶🏻

Ook heel veel dank aan Danielle voor de top stickers!🤩

Het is even stil geweest, maar we hebben zeker niet stil gezeten! De auto is geschuurd en het eerste beginnetje verf zit...
19/06/2025

Het is even stil geweest, maar we hebben zeker niet stil gezeten!

De auto is geschuurd en het eerste beginnetje verf zit er op. 🤩

De eerste plaatsten voor stickers zijn ondertussen ook al vergeven, waarvoor dank!🫶🏻

Stay tuned!

Poetsen heeft altijd zin! Binnenkort verven🤩
22/05/2025

Poetsen heeft altijd zin!
Binnenkort verven🤩

Op Friesland aan! Vanavond de auto opgehaald, wat betekende dat hij ook even getest moest worden. Samen met Danick de kl...
08/05/2025

Op Friesland aan!
Vanavond de auto opgehaald, wat betekende dat hij ook even getest moest worden.
Samen met Danick de klingenweg even uit geweest en even getest hoe hard hij kan. Nu al zin in de eerste cross, maar eerst nog even verven, sleutelen en stickeren! 🤩🤩

📸 : Angelique van der Riet

Wat begon als een idee zondag avond is nu echt geworden, pap en ik gaan duo crossen. De verdeling was snel gemaakt, hij ...
04/05/2025

Wat begon als een idee zondag avond is nu echt geworden, pap en ik gaan duo crossen. De verdeling was snel gemaakt, hij sturen(want ze vinden dat ik dat niet kan) en ik gasgeven.
Via deze pagina houden we jullie graag op de hoogte!!🤩🤩
Mocht je ons willen sponsoren, mag er altijd een berichtje gestuurd worden!

Adres

Oldelamer

Website

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Autocrossteam Baas nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen