19/05/2025
Aanstaande zaterdag belangrijke wedstrijden! Luno 1 kan kampioen worden en Luno 2 speelt tegen degradatie. Ook zullen wij tijdens de laatste thuiswedstrijden, als selectie, afscheid nemen van: Thijs, Rick, Imke, Renske en Bram. Zij zullen alle vijf naar Luno 3 gaan. Remco stopt als coach van Luno 1 maar blijft actief binnen de club! Zien we jou zaterdag langs de lijn? Luno 2 start om 14:00 en Luno 1 om 15:30
Groetjes Luno selectie❤️🤍