23/02/2026
Gisteren weer samen getraind met de Inoue-ha docenten en genodigden.
Terug naar de basis: kihon, het Sh*to-ryu curriculum en de basis kata. Soms is dat precies waar de echte verdieping begint π₯
Het was echt fijn om iedereen weer te zien. De sfeer was goed, het enthousiasme voelbaar β en ik heb weer meer dan genoeg meegenomen om verder te bouwen in onze eigen dojo πͺπΌ
Dankbaar voor dit soort momenten β©οΈ
Vanmorgen de training voor docenten Inoueha en genodigden.
Tijdens de training zijn we weer even teruggegaan naar de basis: Kihon, het Sh*to-ryu curriculum en basis kata.
De goede sfeer en het enthousiasme waren duidelijk aanwezig β echt top!