25/02/2026
Heel langzaam ontwaakt de natuur weer uit haar winterslaap en beginnen de vogels weer te fluiten. Ook ik voel mij alsof ik uit een winterslaap kom en langzaam weer wakker begin te worden. Maar waar er in het ene moment alweer meer energie is en er ideeën oppoppen, is er het andere moment nog moeheid en een behoefte om naar binnen te keren.
Het is ook nog niet de tijd om weer volop de wereld in te gaan. Ik probeer de snelheid van de natuur maar vooral mijzelf te volgen en daar trouw aan te zijn. Wat af en toe ook wel eens schuurt als ik een behoefte voel om sneller te willen. Voor nu ben ik wat aan het opruimen en ruimte maken maar volg ik ook mijn inspiratie als die zich aandient. Zet ideeën op papier en ga op onderzoek uit naar geschikte ruimtes om activiteiten te organiseren.
Als de inspiratie er is dan maakt het me blij, dromen die steeds sterker ontwaken en tot stof willen komen. Het voelt als een nieuw hoofdstuk waar ik aan begin en waar ik ook steeds meer vertrouwen in krijg. Waar de afgelopen jaren vooral in het teken hebben gestaan van herstel na toch best wel wat pittige jaren achter de rug te hebben. En waar een nieuw begin is voelt een nieuwe naam ook kloppend, maar daar later meer over.
Ben je nieuwsgierig naar mijn plannen?
Blijf me dan vooral volgen.