09/07/2023
Lieve volgers, dat was een korte Bospop editie, vanwege het voorspelde noodweer. Maar veiligheid voor alles. Inmiddels zijn wij op weg naar huis. Voor de buien uit, naar het noorden.
Maar ik ben wel een beetje sip. Dit was m'n allerlaatste Bospop, mijn allerlaatste festivalmarkt. Ik heb het 7 jaar met veel plezier gedaan. Al die jaren veel beleefd en mooie mensen mogen ontmoeten.
Maar mijn lijf trekt het niet meer. En inmiddels heb ik er nog meer ondernemingen bij, die veel tijd en energie vergen. Het is een tijd van keuzes maken.
Wil jij dit prachtige concept overnemen, zodat het niet verloren gaat? Of ken je iemand? Stuur me dan een pb. Dan vertel ik je binnenkort alle ins en outs.
Blijf veilig en gezond! En blijf genieten!