08/01/2026
GV Volhouden Borger
Helaas merken we allemaal dat deze winterse weersomstandigheden naast veel sneeuwpret, ook een keerzijde heeft.
Vanaf vrijdag 9 januari t/m maandag 12 januari (12.00u) is sporthal de Koel gesloten.
Dit om de veiligheid van onze trainers, sporters, toeschouwers en andere leden en vrijwilligers te waarborgen.
Alle trainingen van Freerun en turnen zijn dit weekend dus afgelast.
Hopelijk kunnen we vanaf volgende week alsnog met z’n allen sportief van start gaan in 2026!
Hieronder het bericht dat wij ontvingen vanuit de gemeente Borger-Odoorn.