Baolder 5

Baolder 5 Teampagina van het vijfde eftal van VV Baarlo

Het 5de team van VV Baarlo
Sinds 2008 uitkomend als Baolder 6 en sinds 2023 uitkomend als Baolder 5

Shirtssponser:


Inloopshirts Sponser:
Nijssen Hortensia
MTS van der Coelen varkenshouderij

Heb jij altijd een meet en greet willen hebben met t 5e? Vanavond is je kans! Vanaf 20.00 uur zijn we te vinden in de Me...
24/04/2026

Heb jij altijd een meet en greet willen hebben met t 5e? Vanavond is je kans! Vanaf 20.00 uur zijn we te vinden in de Meeren! De eerste 10 bezoekers mogen met ons op de foto*! En vergeet je WK-kennis niet mee te nemen, er wordt een uitdagende quiz gehouden! Bij zijn is meemaken! 🍻

*Er worden per persoon maximaal 2 objecten gesigneerd

Er was een periode van radiostilte, maar voor deze speciale gelegenheid is de admin weer in de pen gekropen. Welke speci...
12/04/2026

Er was een periode van radiostilte, maar voor deze speciale gelegenheid is de admin weer in de pen gekropen.

Welke speciale gelegenheid? Onze eigen Stannie heeft voor de eerste keer in twee jaar weer eens gescoord! Note bene ook nog tegen Bree. En als klap op de vuurpijl vertelde hij dat hij nog voor een jaartje bijtekent. Al weten we niet of dat lang genoeg is voor een tweede goal.

De wedstrijd werd met 5-0 gewonnen met goals van leen speler Stan Wijers en een hattrick van Man of the Match Joost!

Afgelopen zaterdag werd het trio bekend gemaakt en wat bleek? We hebben bij het 5e een Prins en een adjudant in ons midd...
17/11/2025

Afgelopen zaterdag werd het trio bekend gemaakt en wat bleek? We hebben bij het 5e een Prins en een adjudant in ons midden! Tom, Tom en Jordy van harte gefeliciteerd! 🍻

Donderdagavond allemaal naar Sportpark De Meeren om Baarlo Vrouwen 1 aan te moedigen in de halve finale van de beker. En...
14/04/2025

Donderdagavond allemaal naar Sportpark De Meeren om Baarlo Vrouwen 1 aan te moedigen in de halve finale van de beker. En daarna sluiten we gezellig aan voor een feestje in de kantine! 🍻⚽️

Succes dames, pak die finaleplek! 🔴⚫️

Na 3 beugelloze seizoenen vond afgelopen zaterdag het 'jaarlijkse' Boalder 6 (5) Beugeltoornooi weer plaats. Sjoerd en B...
31/03/2025

Na 3 beugelloze seizoenen vond afgelopen zaterdag het 'jaarlijkse' Boalder 6 (5) Beugeltoornooi weer plaats. Sjoerd en Bas pakte dit jaar de titel door in de finale van Sven en Daan te winnen.

Dan de wedstrijd, gisteren stond Helden 7 op het programma. Met 3 spelers die te laat waren was de toon gezet. Laten we het er maar op houden dat dit kwam omdat de klok verzet werd.

Helden kwam na 4 afmeldingen op de vroege morgen met maar 11 spelers opdagen. Dit heeft Joost een paar keer benoemd dus iedereen zou hiervan op de hoogte moeten zijn.

De eerste helft kunnen we kort over zijn. Het was ongeconcentreerd en slordig. Een goede redding van invalkeeper Tom van Heur zorgde ervoor dat we niet onnodig op achterstand kwamen. Het hoogtepunt was de kan koffie die door Roy werd meegenomen naar het veld. Dit was geen overbodige luxe met de koude wind die over de velden ging. De uitspraak: "Stef ga maar warmlopen als je de koffie op hebt" leidde dan ook tot enige hilariteit.

In de tweede helft was het niet veel beter. Een scherpe voorzet werd door Helden met de hand verdedigd. Via een goed ingeschoten penalty van Sjoerd kwamen we op 1-0. Nadat Tom J een tegenstander wat ongelukkig uit de wedstrijd haalde moesten ze met 10 verder. Na wederom slordig balverlies kwam Helden ook nog eens op 1-1. Gelukkig kwam er 5 minuten voor tijd de winnende goal. Ik denk niet dat Jelle nog weet hoe hij het zelf deed, maar met de achterkant van zijn hoofd kopte hij de bal achter de keeper. 3 punten na een hele matige pot. Volgende week staat de wedstrijd tegen de koploper op het programma.

Belfeldia 3 - Baarlo 5Met 13 spelers reden we om 9 uur richting Belfeld. Jelle en Tim gingen rechtstreeks. Daarbij zaten...
13/10/2024

Belfeldia 3 - Baarlo 5

Met 13 spelers reden we om 9 uur richting Belfeld. Jelle en Tim gingen rechtstreeks. Daarbij zaten een aantal spelers met wat pijntjes en twijfelgevallen, maar uiteindelijk heeft iedereen toch gespeeld. Niek A probeerde nog een bal met zijn neus in te koppen tijdens de warming up.

Over de eerste helft kunnen we kort zijn. Weinig kansen, niet leuk om naar te kijken. Zo weinig om te kijken dat de scheids een handsballetje niet zag. Maar ook Janssen kwam goed weg zonder kaart, hij was met te laat en schopte de tegenstander letterlijk de lucht in. Al kwam dit volgens onze invalvlagger Bob doordat de wind eronder kwam. Snel aan de thee.

De tweede helft was leuker om naar te kijken. Louis ging van de verdediging naar het middenveld en dit zorgde voor meer diepte. Uit zo'n diepe bal van Niek P vanuit een vrije trap verkeek de keeper zich. Louis nam de bal mee en wist vanuit de zijkant 3 spelers in het doel te omzeilen en legde 'm prachtig in de verre hoek. 0-1. 15 minuten later was het Louis die Sjoerd diep stuurde, beheerst tikte hij de bal achter de keeper tegen de touwen.
Onze keeper Marco hield ons nog op een comfortabele voorsprong met een knappe redding.

Een prima redding van de Belveldse keeper op een goede vrije trap van Tim hield ons van de 3-0 af. 2-0 eindstand en met 10 punten uit 4 wedstrijden is dit een prima seizoenstart. Tim, Sjoerd en Bob bedankt voor het uithelpen.

Fijn om te weten dat er remschijven in Stan z'n auto zitten. Niet dat we die gezien hebben maar ze waren duidelijk te horen. Het motorlampje brandde "check", Stan heeft gecheckt, de motor zit er nog in. Aerodynamisch was hij nog niet optimaal (zie foto).

Mochten er nog mensen nodig zijn in de horeca dan hebben dan raden wij u aan contact op te nemen met Stannie P. Vereiste zijn wel om maar 1 product per bestelling te bestellen. Dus geen 4 erdinger, 2 cola, 1 sinas, 1 spa rood en 2 radler. Owjaa, 1 van de cola's moest een pils zijn. 3x lopen en iedereen is voorzien van een drankje.

Seizoen 2024-2025
29/09/2024

Seizoen 2024-2025

Gisteren stond de eerste competitiewedstrijd op het programma. Na 3 bekerwedstrijden zonder winst, 2 maal gelijk en 1 ve...
23/09/2024

Gisteren stond de eerste competitiewedstrijd op het programma.
Na 3 bekerwedstrijden zonder winst, 2 maal gelijk en 1 verliespartij (kermisweekend) was Blerick 6 onze tegenstander.

Waar ze tot aan de selectie toe moeite hebben met het vinden van een keeper hebben wij onze keeper al binnen weten te halen. Marco is daarmee één van de 4 nieuwe aanwinsten. Met Joost, Roy en Louis hebben we in iedere linie de gewenste versterking binnen.

Tom van Heur heeft blijkbaar als enige in Baarlo nog niet te horen gekregen dat de B**g afgesloten is. Dat leverde hem een boete op, te laat. Tijdens de warming-up viel Dirk helaas al uit met een kuitblessure. Helaas bleek het maken van een elftalfoto net wat te intensief.

Dan de wedstrijd, met 2 spelers van Baarlo 4 begonnen we aan de wedstrijd. Antoine en Farhan. Na een goede bal van Jelle wist Louis zich de ruimte om op doel te schieten: 1-0. Leuk detail, we speelden tegen Louis z'n broertje. Vanaf de eigen helft zag Jelle Farhan diep lopen. Jelle baalde al van zijn pass recht in de voeten van de tegenstander, maar die schatte de bal hopeloos verkeerd in. Farhan omspeelt de keeper, 2-0. Vervolgens wist Farhan Len weg te sturen, wederom succesvol. 3-0.
Slecht drukzetten op de achterlijn van de tegenstander leverde via de omschakeling de 3-1 op, rust.

Kort na rust krijgen we een terechte penalty tegen, 3-2. De eerste competitiewedstrijd begint zijn tol te eisen voor sommigen. Maar goed dat Max en Gilles van Baarlo 3 nog mee kunnen doen.

De 2 gewonnen pitchers smaakten prima, en dat leidde ertoe dat er veel bleven hangen in de kantine. Dat is wel eens minder geweest de afgelopen jaren. Op naar volgende week, 10 uur de wei in. ⚽️

14/05/2024

Baolder 5 - Helden 7 5-1

Nou daar zijn we weer eens met een verslag. Pfff gewonnen dus. Het laatste verslag dateert van de tijd dat ik mijn zwart/wit tv nog aanmaakte met een vishengel. Maar goed afgelopen zondag speelden we onze laatste thuiswedstrijd van het seizoen 2023/2024. De tegenstander was Helden 7.

Het weer was goed, tenminste als je van 27 graden en zon houd. Onze voorkeur gaat uit naar 23 graden en windstil met wat Sahara zand. Het was dus gewoon kutweer. Ondanks dit was het publiek weer in grote getale komen opdagen. Onzin natuurlijk want op wat familieleden na was er geen hond. Letterlijk zelfs want ook die weten wel beter. Zelfs Mark van Lier was weer eens niet komen kijken, tenminste niet naar ons. Wel was Lowie (schijntrap, we boffen met het weer) Smolders aanwezig. Zijn 15 jarige zoon Teun had zich vrijwillig (ja echt waar) aangemeld om bij ons te keepen. Hij wilde eens aan het echte werk ruiken.

Maar bij het verzamelen in de kantine bleek dat we weer wat boetes konden bijschrijven. Dirk en Pim dit keer te laat en Pim had zelfs de reden van dit te laat komen bij zich. Slim en Ja ja een lekker ….. o wacht stop woke leest tegenwoordig mee.

Het is mei en dan leggen alle vogeltjes en Tom Janssen een ei wat volgens hem de reden was dat hij weer eens te laat was. Zijn ei moet nog uitkomen al houden wij ons hart vast wat det guuf.

We speelden tegen de onderste van de ranglijst, zo wat staan die laag zeg, 9e staan ze. Die staan echt in de krochten van de ranglijst. Als je naar onderen schreeuwt horen ze je niet zo laag. Met de rust stond het dan ook al 3-0. Stef (ik weet niet meer hoe die ging) de 1-0, 2-0 Stan (afstandsschot van 3 meter) en de 3-0 Tom van Heur (schot 16 meter). Keeper Teun kreeg niet veel te doen maar dat wat op goal ging plukte hij feilloos uit de lucht.

De 2e helft werd het 2-1 voor ons door de 4-0 Jelle (al sla je me dood) en de 5-0 Stef (zie Jelle). De tegentreffer was mooi en Teun was kansloos op het harde schot. 5-1 eindstand en 8e plaats op ranglijst….

Dan de 3e helft. We zijn een hecht team. Dat tekent ons. Man wat zijn wij hecht. Zo hecht dat we allemaal tegelijk naar huis gaan na 1 half uurtje 3e helft op 2 buitenbeentjes na. Maar die worden dan ook gediskwalificeerd. Jammer voor onze eurostanny.

Ps dat het 3e als laatste wedstrijd op het hoofdveld speelt is prima echter 2 grote parasols plaatsen op het lage terras is wiskundig gezien niet erg handig.

Teun bedankt en Giel ook voor het fluiten.

Dit was het laatste verslag van dit seizoen ondanks dat we nog 1 wedstrijd te spelen hebben voel ik dat aan mijn water. En Irene ook.

Groet,
Baolder 5

29/01/2024

Baolder 5 - RKSVN 5 2-5

Ingekomen stukken:

Verzoek/eis leiders vrouwen 1 en 2 dat Baolder 5 ook verslag plaatst bij verlies.

Verzoek afgewezen.

Groet,
Baolder 5

11/12/2023

Helden 7 – Baolder 5 1-2

Zondag 10 december speelden we de uitwedstrijd bij onze buren in Helden. We verzamelden om 10.30 uur in de kantine en een ding viel direct op. Tom J. was aanwezig. Nu is Tom J. een verhaal apart. Geregeld komt hij niet opdagen zoals vorige week bv.

Zijn reden van dat niet opdagen verklaarde hij als volgt. “Toen ik om 7.00 uur thuis kwam bleek het stopcontact waar mijn kabel van de telefoon (zijn wekker) in moet verkeerd om in de muur te zitten. Deze moest ik uitgraven en opnieuw inbouwen zodat de gaten te zien waren waar de stekker in moet. Echter toen raakte de kabel van de telefoon verstrikt met de kabel van de lamp. Toen ik deze kabels uit de strik wilde halen ging de lamp uit. Ik wilde bijlichten met mijn telefoon maar die moest opgeladen worden en dat ging niet omdat de kabels van de lamp en telefoon in elkaar zaten en toen”…… toen ben ik gestopt met luisteren. Ik zag zijn lippen nog ongeveer een kwartier nabewegen maar ben afgehaakt. Je verwacht bij zoiets altijd dat ze een smoesje gaan verzinnen maar dit moet wel waar zijn want dit verzin je niet.

De trainer had bij zijn nachtwandeling door het dorp van zaterdag op zondag veel Baolder 5 spelers ontdekt en door de hierezitting waren de meesten in staat van ontbinding en dus hadden we maar weer wat extra spelers van o.a. de veteranen meegenomen.

Dan het voetbal. De 1e helft ging als volgt. Wij de bal, zij slecht, wij ook, wij bal naar voren trappen, zij daarbij hands maken, scheids niet fluiten, wij stoppen, zij doorspelen, zij scoren. 1-0. Wij corner, zij niks doen, wij niks doen, bal rechtstreeks in doel, door Bas. 1-1. Wij Combinatie over links, Danny bal op Stef, Stef schiet bal in doel. 1-2.

Dan de 2e helft. Waar het vandaan kwam weten we niet maar Helden 7 kon in een keer wel voetballen (of werd het tijdelijk Helden 2 ??) of hadden ze in de rust al het bier weg laten pompen en via infuus vitamientjes ingespoten gekregen ? We zullen het nooit weten.
Maar al met al kwamen we onder druk te staan en overleefden we een stortvloed aan corners. 1-2 eindstand.

Nu hebben wij sinds kort een nieuwe leider. Henkie Jansen noemen we hem. Hij riep geregeld tijdens de wedstrijd jerrycan. Met gefronste wenkbrauwen hoorden de spelers het aan. Wat heeft hij toch met zijn jerrycan. Moeten we spelen als een jerrycan ? Z’n ding is rechthoekig. Moeten we spelen met 2 punten naar voor en twee naar achter ? Wil hij gewoon drinken maar is het woord bidon te machtig voor hem ? Heeft hij teveel Jerry Springer gekeken vroeger ? Nee dat was na zijn tijd. Wat bleek. Onze gastspeler Jerry de Reus stond geregeld vrij en dat liet Henk de andere spelers steeds weten. Tja voetbaltaal he.

Dan de 3e helft. Laat maar. Zie vorige verslag.

Ruud, Auke, Jerry, Danny en Leon bedankt !

Groet,
Baolder 5

Adres

De Meeren 11
Baarlo
5991ED

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Baolder 5 nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen