03/06/2019
Ons seizoen is helaas afgelopen. Wij willen onze sponsor Restaurant Bentinck bedanken voor hun sponsoring afgelopen jaren. Uiteraard willen we H.C. de Haaskamp bedanken voor het vertrouwen in ons team. En onze ‘vaste’ fluiters Fons en Evert, dank jullie wel!
Daarnaast hadden we wat bezettingsproblemen en met name Jong Dames 1 en 2 hebben ons zeer vaak geholpen. Dank jullie wel!
Afgelopen jaar heeft Naudjan onze trainingen verzorgd en onze wedstrijden gecoacht. En samen met Marieke alles ‘achter de schermen’ geregeld. Bedankt NaudJan!
En als laatste, maar zeker niet de onbelangrijkste; ‘onze’ Marieke! Wat een topper ben je! Jij was ons drijvende veer achter Dames 1 afgelopen jaren. De tijd, energie en aandacht die je in ons gestoken hebt zijn onbetaalbaar. Dank je wel 😘