19/03/2026
אז נכון, הלילות קשוחים מאוד, הגוף והנפש נטולי אנרגיה, אבל כל פעם מחדש אני מתרגשת לגלות את הצדדים המדהימים של הגוף האנושי. כל אימון שנגמר בתחושת היי, כל שיעור שמתאמנות ומתאמנים משוכנעים שלא יצליחו להשלים בגלל העייפות ונגמר באנרגיות גבוהות.. הוא תזכורת לכמה שאנחנו זקוקים ותלויים בתנועה כדי לשמור על הגוף והנפש.
אין פואנטה. רק מלא אהבה לפילאטיס ואמונה אמיתית שתנועה היא כלי של ריפוי. לא פריבילגיה. לא עונש. לא מטלה שצריך לבצע. זו רפואה מונעת ואהבה עצמית נטו❤️