27/10/2025
睇完試當真執笠紀錄片,有感而發:
當年毅然決定暫停及終止所有比賽,甚至連主辦權都放棄
真心因爲攰同時履行自己對自己既承諾 (兩年都仲係無起息就執);
試玩毛Casper講得無錯,當你發現異變就要停....
我見到既異變係我對電競既初衷同時都觀察到個生態改變緊
我呢D小薯邊有資格同試當真相題並論...但我都明白果種感覺係
要放手辛辛苦苦建立既好難, 但繼續落去只會更難行...
嗰幾年批評聲音聽唔少, 難聽既更多不勝數, 壓力大到我預料之外
但都唔緊要, 都過去了都完了...
已經唔只係回憶, 係另一種層面上既香港精神
認真試過, 試過認真, 我無悔架啦
暫時都無打算重啟....繼續支持 兩位大哥
暫時未有計劃搞任何活動但如果需要幫手隨時聯絡我