09/09/2022
Huom❗
Edit. 09.09 klo.16.00
Tämä tarina päättyi onnellisesti meidän kohdalla, pyörä on nyt takaisin siellä minne se kuuluukin 🚲 oikealla omistajalla.
Kiitos pojan kavereille, jotka olivat tarkkasilmäisiä ja olivat tunnistaneet pyörän. Siitä nopealla puhelinsoitolla pääsin tarkistamaan tämän ja pyörä osoittautui pojan pyöräksi. Tai jo siinä vaiheessa kun uusi "omistaja" pysähtymiskäskystäni huolimatta, rupesi kelaamaan vauhtia lisää, ehkä sillä oli treeni kesken ja ei olisi halunnut sitä keskeyttää🤔 Onneksi olen nuorempana jaksanut urheilla ja saavutin tämän yhteiskunnantukipilarin. Tv:stä tuttu Kunfu Pandalta opittu liikesarja ja sen jälkeen löysimme keskusteluyhteyden😉
Miehellä oli mukanaan työkaluja, puukosta, linkkuveitsisarjaan. Mitkä esitteli ne nopeasti siinä kadulle, muiden nähtäviksi. Hienoja miehiä liikkuu tuolla kadulla👎
Kiitos myös teille muille, jotka tulitte paikanpäällä ja jeesailivat tilanteessa. Kun toisille ei aina pelkkä puhe tahdo toimia ja koko ajan tarvitsee yrittää jotain. On hyvä kun useampi varmistaa. Poliisit sitten saapuivatkin ja korjasivat tämän "sankarin" varmaan talteen. Toivon todella että emme enää kohtaisi tämän tulevaisuuden toivon kanssa koskaan.
Onneksi täällä suurin osa ihmisistä on mahtavia ja uskovat hyvään. Kiitos teille jotka jaoitte ja tavoillanne jeesasitte. Yhteistyössä on voimaa. Nyt tarina sulkeutuu ja nautitaan kaikki nyt rauhallisesta viikonlopusta 😊
Joku apina käynyt meille viime yönä varkaissa, ainakin pojan pyörä (kuvassa) pöllitty.
Pyörän merkki Cube Eagle, 29tuumainen. Pitäkää silmät ja korvat auki jos näkyy tai kuulette jotain, rohkeasti vaan viestiä. Uskon sosiaalisen median voimaan ja toivon että tämä keritään vielä saamaan takaisin, ennen kuin joku päättää maalata tämän.
Älkää ostako niitä varastettuja pyöriä, vaikka saisitte halvalla. Muuten nämä ei lopu, jatkuvasti näkee uusia maastopyöriä, mitä maalattu. Jokainen joka ostaa kalliimman pyörän on varmasti kuitti tallessa, niin on myös minulla ja kun ostat käytettyä pyydä kuitti mukaan. Vakuutusyhtiöt ei näistä maksa kuitenkaan enää uuden hintaa, sitten menee oma vastuut, joten jälleen saa laittaa kättä taskuun jos pojalle haluaa uuden ostaa. Ärsyttää nyt niin paljon, kun tietää että joku pyörii yöllä sinun tontilla ja toinen että varastetaan toisen omaisuutta 🤬