06/06/2026
💛💚🖤
Tänään pelattiin P11 kotipelit Juankoskella.⚽
Päivä oli sateinen, mentiin hyvällä fiiliksellä pelipäivään.🔥
Ensimmäisessä pelissä saatiin vastaan Savon Pallo. Peli oli tiukaa taistelua, syötöt kulki hyvin👏🏻 Vetopaikat jäivät vähän uupumaan, vastustajan hyvän puollustuksen vuoksi.⚽
Peli päättyi tasan 2-2 🤜🏼🤛🏼
Tauolla pientä evästä ja uudella tsempillä seuraavaan peliin.⚽
Toisena vastaan tuli WJK Varkaudesta. Hienoa taistelua ja syöttöpeli jatkui hyvänä, saatiin hyviä tilanteita ja pallot meni hienosti maaliin.🔥👏🏻
Peli päättyi 4-1 voittoon💯
Pelattiin erittäin hyvin tiiminä, yhteishenki oli loistava kokopäivän, ja kaikilla tuli paljon onnistumisia kentällä.😊 Maalivahdilta nähtiin hienoja torjuntoja ja pelin avauksia.🔥
Upeaa nähdä lasten kehitystä, kaikille suuret taputukset hienosta pelipäivästä.👏🏻💥
Kiitos vastustajille hyvistä peleistä, taistelua riitti puolin ja toisin.🙏🏻
Kiitokset myös Juankosken Pyrkivä Ry
oli ilo pelata Juankoskella, jatketaan 14pvä sarjapelejä Juankoskella.🫱🏻🫲🏼🔥
💛💚🖤