19/05/2026
KSF - MaPs: 2-1. Tränarens kommentar: Inte den nättaste matchen, men vi tog hem 3 poäng och det kan vi vara nöjda över. Bollen brände i fötterna, stundvis förlorade vi många närkamper och vi fick aldrig riktigt igång vårt passningsspel. Målchanser skapade vi och 2 mål lyckades vi trots allt göra. Nu laddar vi om och åker med ny energi in för nästa match som spelas på söndag 24.5 mot TPS i Åbo 🖤💛
Matchens målgörare: Ulrika Laurén och Sylvia Gustafsson
Matchens kämpe: Josefine Bärling✨