20/09/2025
✨ Dimecres passat vam tenir l’oportunitat de presentar el nostre repte solidari als alumnes de l’ 💬 Una jornada plena d’il·lusió on vam explicar què és l’ i per què és tant important per a nosaltres.
💚 Aquest 2026 tornem a recórrer els 55 km d’Olot a Girona amb la nostra guerrera Leila, que farà el camí amb la seva cadira de rodes, trencant barreres i sumant esforços per una gran causa.
🌍 També ens va acompanyar la Bárbara Salinas, en representació d’, per explicar-nos com els fons recaptats es destinen a projectes que milloren l’accés a aigua potable, higiene i sanejament a les comunitats més vulnerables. A més, ajuden a fer front als efectes del canvi climàtic i a construir un futur més digne per tothom. 💦💚
🏃♀️ I atenció! El 26 de setembre l’escola celebrarà la seva Cursa Solidària, on cada pas serà un pas cap a un món millor. Tot el que es reculli anirà destinat a Oxfam Intermón. Nosaltres hi serem, transformant els quilòmetres en esperança. 💪✨
🔁 Kms solidaris, kms per l’aigua! 💧
Gràcies a tothom per sumar-se a aquest camí!