04/12/2024
Atencioooó!!! 🎉🎉 Per fi podem anunciar que tornem Copa España a Valladolid🏆... i ho farem amb 3 equips que gaudiran de l'experiència i l'emoció d'aquest torneig tan especial 🧡🏐!!!
Us informem que disposem de 15 places a l'autocar de l'expedició per si algún pare/mare, àrbitres o algún altre equip vol viatjar amb nosaltres. Si n'esteu interessats contacteu amb el nostre club 🧡🏐🖤 Sortirem el dia 26/12 i tornarem el 30/12.
Gràcies a Autocars Marte 🚍 per acompanyar-nos un any més!!
Som-hi IVC 💪🏼🧡🖤