Crazy Idea Company

Crazy Idea Company شــــركــــة crazy idea لــلـــتـــســـويــــــق والــتـ?

اســـــــــوان . . . . بلدنا جميله . .بس غيرنا هو الى بيتمتع بيها مش احنا للأسف . .كل تفاصيل رحلة الاقصر واسوان فى نص ال...
10/12/2012

اســـــــــوان . . . . بلدنا جميله . .
بس غيرنا هو الى بيتمتع بيها مش احنا للأسف . .

كل تفاصيل رحلة الاقصر واسوان فى نص السنة على اللينك ده :

http://www.facebook.com/events/308566012577458/?context=create

رحلة العمر . . مش سهل تتكرر تانى . . فى انتظاركم :)

26/10/2012

كــل ســنــة وانــتــو طــيــبــيــن :)

04/10/2012

اكبر واحدث جيم فى المنصورة . . الجزار جيم . . قريبا :)

like & share :)

Organization

04/10/2012

تيـــــــــــــم تسويــــــــــــق قــــــوي = شــــــــــركة عالميـــــة . .

29/09/2012

عاجل || تم فتح مجموعه جديده فى مشروع حلم المليون بعد النجاح الكبير لأول مجموعه فى المشروع . . الحجز هيتفتح لمده 3 ايام فـــقـــط ابتداءا من بكرة ان شاء الله :)

فى انتظاركم بأذن الله :)

20/09/2012

Crazy Idea ......... Crazy Team .......... Crazy Vision ........

اول مجموعة هتبدأ الاسبوع القادم من مشروع " حلم المليون "والفيديو ده فيه شرح مبسط للمشروع من مستر تامر المحاضر فى كورس ال...
10/09/2012

اول مجموعة هتبدأ الاسبوع القادم من مشروع " حلم المليون "

والفيديو ده فيه شرح مبسط للمشروع من مستر تامر المحاضر فى كورس الفوركس .

مع العلم ان الحجز مستمر لغاية يوم الخميس القادم بأذن الله .

وصعب تلاقى فرصة زى دى تانى فى المنصورة . .
اوعى تضيع الفرصة منك :)

http://www.youtube.com/watch?v=02VSLtrK15c&feature=plcp

مشروع حلم المليون المقدم من شباب الصحوة بالتعاون مع شركة crazy idea www.facebook.com/sahoa.tegara

08/09/2012

مفاجأة لكل الشباب الى هيشترك معانا فى مشروع :

" حـــلــــم الـــمـــلــــيــــــون "

بعد تدريب الـ 3 شهور على الفوركس . هيتم اختيار افضل 2 فى التدريب

وكل واحد فيهم هيتفتحله حساب بـ 100 دولار . علشان يبدأ بيه معاملاته .

وينطلق بيهم للمليون ان شاء الله :)

الفرصة قدامك وياتلحق يا متلحقش . . والتسجيل مستمر :)

بـسـم اللـه الــرحــمــن الــرحــيـــم .اول حاجه كده عاوز كل الشباب يركز معايا فى البوست ده .لأن البوست ده هيغير حياتك ي...
04/09/2012

بـسـم اللـه الــرحــمــن الــرحــيـــم .

اول حاجه كده عاوز كل الشباب يركز معايا فى البوست ده .
لأن البوست ده هيغير حياتك يعنى هيغير حياتك وفى اخر البوست هتعرف ان انا بتكلم بجد مش بهزر .

بدون مقدمات كتيره انا هبدأ فى الاعلان عن مشروع " حلم المليون "
المشروع الى معانا انهاردة ده مشروع تدريبى توظيفى متكامل فى مجال :

" الــــــفــــــوركــــــــس "

فوركس ؟ يعنى ايه فوركس اصلا ؟ ؟

بص يا سيدى بكل بساطة كده الفوركس ده سوق من اسواق المال .
زى البورصة كده بس سوق تداول عملات اجنبية .
يعنى بيبقى عبارة عن عملتين . دولار ويورو مثلا .

انت بتشترى الدولار لما بيكون رخيص .
وبتبيعه لما يكون غالى . وانت بتكسب الفرق .
طبعا الموضوع ده مش سهل ومحتاج تدريب كبير اوى .

هقولك كام معلومة كدة هتفيدك اوى اوى .

انت تعرف ان حجم التداول اليومى فى الفوركس هو 4.3 تريليون دولار ؟ ؟
انت متخيل الرقم ده ؟ ده حجم التداول فى اليوم الواحد بــس .
انت تعرف ان فى الفوركس انت مكسبك فى الشهر الواحد بيبقى فى حدود
من 10 % الى 100 % واكتر من كدة كمان على حسب ادارتك لراس المال بتاعك ؟
انت متخيل نسبة المكسب قد ايه اصلا ؟ ؟

يعنى لو معاك 1000 دولار . تقدر تضاعفهم فى خلال شهر واحد بس لو انت قدرت تشتغل صح . وفى نفس الوقت تقدر تخسرهم كلهم لو معرفتش تشتغل اصلا .

من الاخر تقدر تكسب ملايين فى شهور قليله لو انت بتعرف تشتغل صح

طيب الارقام دى كلها والفلوس دى كلها موضوع بالحجم الفظيع ده مش منتشر فى مصر ليه ؟ ؟ ؟

بكل بساطة اول حاجه الى يسمعو عن الفوركس بس فى مصر فى حدود 200 ألف واحد
والى بيعرفو يشتغلو فوركس فى مصر بجد يادوب يتعدو على الصوابع اصلا .
لأن تعليم الفوركس باحترافيه وبكفائة عالية فى مصر دلوقتى مش موجود فى اى حته .

والسبب الرئيسى فى عدم انتشار الفوركس فى مصر هو ان البنوك بالكامل هتضر .

لأن الناس بعد كده مش محتاجه تحط فلوسها فى البنك . لاء ده ممكن تشغلها فى الفوركس وتكسب اضعاف اضعاف اضعاف الى هتاخده من البنوك .

وعلشان كده مفيش شركة فوركس واحده فى مصر . كل الى موجودين فى القاهرة واسكندرية مجرد وكلاء لشركات فوركس اجنبية اوروبية .
بس خلى بالك . انت لو مش بتعرف تشتغل فى الفوركس صح هتخسر وهتخسر كتير كمان .

لأن فى عمليات نصب كتير بتحصل فى مصر بالزات بسبب عدم معرفة الناس بالفوركس المعرفة الكاملة الى تخليهم يشتغلو ويكسبو منه كمان .

وعلشان مطولش عليكو كتير .
واحنا بنجهز للمشروع ده قولنا لازم نتأكد من حاجة مهمه جدا جدا جدا .

هــل الــفــوركـــس حــــــلال ولا حـــــرام ؟ ؟

وعملنا سيرش كتير وسألنا وكانت فى فتوى من دار الافتاء ان الفوركس حلال .
وده لينك اكتر من فتوى بتأكد انه حلال :

http://forum.arabictrader.com/t27559.html

-----

نبدأ بقى فى ألية تنفيذ المشروع بالكامل كده
وايه الى هيحصل بالظبط ؟ ؟

1 . كورس متكامل لتعليم الفوركس باحترافية لمدة 3 اسابيع .
3 محاضرات فى الاسبوع . لمدة 3 ساعات فى المحاضرة الواحدة .


2 . تدريب كامل لمدة 3 شهور بعد الكورس ومتابعة كاملة طول فترة التدريب عن طريق النت . " يعنى من الاخر لو انت طالب لسه التدريب
مش هيعطلك هو بيبقى كام ساعه على النت بس مش اكتر وانت اصلا كده كده بتقعد على النت "


3 . وظيفة على حسب كفائتك فى التدريب :

أ . لو انت اثبت كفائة فى التدريب. هتبدأ تدير حساب شخصى ليك بمعنى انك هتدفع مبلغ معين من الفلوس كبير او صغير مش هتفرق . وتبدأ تشتغل فى الفوركس على طول وبما انك متدرب كويس 3 شهور يبقى هتقدر تحقق ارباح اكتر مما انت تتخيل بأذن الله .

ب . لو انت اثبت كفائة فى التدريب بس مش مأهل نفسيا للشغل . ساعتها بتسلم حسابك لأى شخص كفأ وانت بتبدأ تتابع العمليات وتنفذ التوصيات بس مش اكتر .

جـ . لو انت فشلت طول فترة التدريب . تقدر تجيب عملاء فى الفوركس وتقنعهم بمعرفتك طول فترة التدريب والكورس وتاخد نسبة على شغلك ونسبة عالية كمان .

د . لو انت فشلت فى الشغل كله بكل المقاييس . تقدر تتجه لمجال تدريب الفوركس مع العلم ان مدربين الفوركس فى مصر مش كتير اوى زى اى مجال تانى .

جـ . تقدر تشتغل فى مجال برمجة مؤشرات الفوركس .

ص . تقدر تقدم فى اى بنك من البنوك الى بتشتغل فى الفوركس فى المقر الرئيسى فى مصر . ولو اثبت كفائتك مش هيسيبوك لأن الى زيك مش كتير

و . بــس كده معتقدش انك هتفشل اكتر من كده وفى كل الوظائف دى يعنى .. .. ..

الاهم فى الموضوع ده كله بقى هو مين الى هيدربك اصلا ؟

لأن التدريب ده اهم حاجه فى الموضوع كله ولو اتدربت واتعلمت فوركس صح هتقدر تكسب وهتكسب كتير كمان ان شاء الله .

الى هيعلمك استاذ : تـــامـــر الــجـــنــــدى .

ودى بعض الخبرات بتاعته فى مجال الفوركس .
كان يعمل وكيل لشركات فوركس عالمية فى مصر زى :
Boston merchant , 3 years , – Windsor , 2 years , - falcon , 2 years ,
ويعمل حاليا وكيل لشركات فوركس عالمية وهى :
Fx solution , fxcm , wwm
ده غير خبرتة الكبيرة فى مجال التدريب .

وكده احناا اعلنا جزء مهم من مشروع حلم المليون .
والى جاى الجزء الاهم بقى .

التدريب على الفوركس باحترافية كده وانه يعلمك ازاى تشتغل وتدرب فى الفوركس مش موجود بشكل كبير غير فى القاهرة واسكندرية بس .

وبيبقى تكلفته فى حدود 1200 جنيه على الاقل .

بس احنا بما اننا اول مرة نعلن عن الفوركس . هنعمل اول تدريب فيه لأول عدد معين فقـط بسعر عمرك ما هتلاقيه فى اى مكان اساسا . وهى دى المفاجأة بقى .

ســعــر الـكـورس شـامـل كـل حـاجـه بــ 420 جـنـيـة فقـــــط .

يعنى خصم 65 % من قيمة الكورس .
من الاخر يا تلحق يا متلحقش .

والحجز هيبدأ من اول بكرة الساعة 10 الصبح لغاية الساعة 7 بليل ان شاء الله فى مقر شركة Crazy Idea Company

وده العنوان : وانت طالع من بوابه جيهان . ورايح على القرية الاوليمبيه . تالت عماره جمب مطعم تشيك , الدور الاول علوى .

خلو بالكو يا شباب زى ما قولنا ان الحجز بالاولوية . يعنى ااحنا عاوزين عدد معين . لو اكتمل العدد الحجز هيتقفل ان شاء الله . .

واجمل حاجه فى المشروع كله . ان اى حد ممكن يشترك فى المشروع . سواء طالب او خريج او من اى كلية تانية او حتى ناس كبيرة بس عاوزين يتعلمو فوركس صح .

من الاخر المشروع ده للناس كلها مش مقتصر على حد يعنى .

وكمان ان شغل الفوركس كله بيبقى عن طريق النت . يعنى انت تقدر تشتغل اى حاجه مع الفوركس ومش هياخد وقتك ولا هيعطلك عن دراستك . . . .

وبكده يبقى احنا حققنا المعادلة المستحيلة . وهى :

كورس + تدريب + وظيفة + فلوس كتير ان شاء الله بعد ما تتعلم صح .

ودلوقتى عارف ان عندكم اساله كتيره جدا جدا اسائلو وانا هجاوب بأذن الله :)

واعتقد ان دلوقتى بس فهمتو قصدى ايه لما قولتلكم :

ليه عاوز تبقى محاسب فى بنك لما ممكن تبقى صاحب البنك :)

و مستنى رئيكم فى المشروع بالكامل ان شاء الله .

04/09/2012

مشروع " حــلــم الــمــلــيــون "

هتاخد كورس 3 اسابيع .. وبعد كده هندربك لمدة 3 شهور .. وبعد كده هنجيبلك وظيفة لغاية عندك كمان .. ده غير المرتب الى انت هتكسبة وانت عمرك ما كنت تحلم بيه كمان . . .

انتظرونا انهاردة الساعة 10 مساءا بأذن الله والاعلان عن " حلم المليون "

عاجل وهام جدا || لكل الشباب الى عايز يعرف " هو عاوز ايه " :)- بعد اكتمال مجموعتين بالكامل فى مشروع " انت عايز ايه " اول ...
31/08/2012

عاجل وهام جدا || لكل الشباب الى عايز يعرف " هو عاوز ايه " :)

- بعد اكتمال مجموعتين بالكامل فى مشروع " انت عايز ايه " اول واكبر مشروع تدريبى متكامل على مستوى الدقهلية . بأذن الله المجموعتين دول هيبدئو الاسبوع ده فى التدريب فى المشروع
هنفتح كمان مجموعتين والحجز فيهم مستمر الاسبوع ده كله
ان شاء الله . والحجز فى مقر الشركة بأذن الله .

- وتفاصيل المشروع بالكامل على اللينك ده :

http://www.facebook.com/events/260403034062776/?context=create

- مشروع " انت عايز ايه " هو طريقك للمستقبل الى انت بتحلم بيه
بأذن الله . :)

Address

2nd Al Eman Street Olympic Village
Mansoura

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Crazy Idea Company posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to Crazy Idea Company:

Share