16/09/2025
أنا بدأت أتمرن عشان مارجعش للشخصية القديمة😔
الجيم بيعلمك حاجة مهمة يمكن ماتكونش واخد بالك منها
إن مفيش تقدم من غير تعب
No pain, no gain.
التمرين بيطبع فيك الصفة دي في حياتك كلها
إنك تتعلم طعم الإنجاز
ولو جربت الطعم ده مرة، عمرك ما هتكتفي
هتفضل عايز تبقى أحسن
هتفضل عايز تعيش إحساس الإنجاز من تاني ♥️
Morning Text 💪💪