06/07/2025
في الأغلب أنت مفكر إن أول يوم إلتزام هو اصعب يوم ..
بس أنت عارف أي أصعب جزء في رحلتك ؟
ـ هي الفترة اللي هتبقي فاقد الشغف فيها وبرده مكمل
ـ هي الفترة اللي هيبقي فيها كل اللي حواليك بياكلوا الحاجات اللي أنت مبطلها وبرده مكمل
ـ اليوم اللي هتبقي مش طايق فيه التمرين والجيم وبرده بتنزل تتمرن
ببساطه الايام دي هي اللي هتعمل النتيجة أو بمعنى أصح اللي هتنقلك لحاجه أحسن في صحتك و روتين يومك
وهي نفسها الفترة اللي محدش فيها بيشجعك و أو بيقولك يلا كمل
هي الفترة اللي أنت مركز فيها مع نفسك ومش مركز مين مركز معاك.