30/01/2025
Kære venner,
Det har været en hård tid i Ponypatruljen. Den 8 januar, tog vores liv en uventet drejning.
Vi måtte sige farvel til vores højt elskede Per. ❤️🩹
Det har været en svær tid, og det har været svært at finde ordene, for at skrive ud hvad der sket.
Men kort sagt, livet har været uretfærdigt, og det har taget min helt unikke sjæleven fra os på den mest uværdige måde.
Om formiddagen måtte der tilkaldes dyrlæge akut, da Per knap nok kunne stå eller gå. Ved ankomst måtte fire voksne mennesker hjælpe ham ud fra folden, og tre stå og holde ham oprejst mens han blev undersøgt. Meget hurtigt kunne vi konstatere den var helt gal, og på meget kort tid forværredes det drastisk. Dyrelægen mistænker at han har haft en stroke. Desværre kunne vi ikke forsvare, at prøve redde Per. Der var simpelthen intet vi kunne gøre, og i den tid vi stod og kiggede på ham blev det så uværdigt for ham at leve videre i den tilstand han var i.
Jeg vil aldrig komme mig over det traume, at miste min bedste ven. Og jeg har måtte bruge noget tid på at mærke efter hvad det har for betydning for Ponypatruljen. For Per var jo HJERTET af ponypatruljen. Det var ham der startede det hele. For nu må jeg tænke på mig selv, og derfor er alle besøg sat i bero på ubestemt tid.
Vi sætter pris på alle jeres efterspørgsler på besøg, men vi håber på forståelse, i en svær tid. 🙏 Lige nu vil Phoenix og jeg bruge tid kun på os, og trække vejret dybt.
Kærligste hilsner
Sophie