23/06/2026
TAK for en super hyggelig Sct. Hans aften i det skønne vejr midt i vores dejlige by 🌞
Dejligt så mange dukkede op til spisning og endnu flere til båltalen, som vores borgmester Katrine Fusager Rohde holdt med fokus på fællesskabet, det lokale sammenhold, minder, bålets og lysets betydning 😃🔥🧙♀️
Derefter bålhygge med snobrød og skumfiduser samt kaffe mm. ved Klubhuset ☕️🍻