30/08/2022
Dejligt med Kodokans Venner der arbejder for klubben som helhed.
Det er b.la. det, det årlige frivillige kontingent på 50 kr., der opkræves i november, går til.
Så har Kodokans Venner fået de sidste akustikplader op i klublokalet. 🥂