Løb

Løb Fra den første søndag i november frem til søndagen en uge inden Copenhagen Marathon tilbyder løbeklubben Sparta gratis fællestræning. Hver søndag! pr.

Duk op og vær med. Bryd dine grænser hver uge og kom i udsædvanlig god form og naturligvis afslutte det hele med at løbe et marathon eller ½-marathon. Du kan finde et Spartahold, hvor du kan være med. Der er 12 hold at vælge imellem. Et af de hold er Hold 5:00. Vi løber 5:00 min. km til fællestræningen. Vi løber Copenhagen Marathon i farten 4:58 pr. km (sluttid 3:30 timer). Hold 5:00 har 7 farthol

dere, der vil hjælpe dig med at nå dine løbe mål, give dig tips til gode løbeoplevelser og hvordan du gennemfører Copenhagen Marathon. Fartholderne er Rikke Steen Olsen, Maria Rosendahl, Flemming Schou Andersen, Lars Lysdahl, Jesper Ølgaard og Nicholas Barnstein.

Det er hårde tider, hvor det at løbe mange sammen er et "no go". Fartholderne på Hold 5:00 savner bare så meget at komme...
23/11/2020

Det er hårde tider, hvor det at løbe mange sammen er et "no go". Fartholderne på Hold 5:00 savner bare så meget at komme i gang med en ny sæson, men der går jo nok lidt tid endnu. Indtil det sker, fordriver vi ventetiden med brunch og "røverhistorier" om alle vores meriter og træningene sammen med Jer. Vi ses forhåbentlig snart.

Hold træningen vedlige for når der åbnes op, så skal der virkelig sætte mange km ind på kontoen. Der er en stor "opsparing" der står og venter på, at vi får den udbetalt i fællesskab 🤗

De bedste løbehilsner fra Maria, Flemming, Bjarne, Karsten, Claus og Lars

En af de få glæder ved corona krisen🤔, er jeg kan løbe langt om lørdagen, som dog kun blev 15K i dag🤪Kan være jeg tager ...
04/04/2020

En af de få glæder ved corona krisen🤔, er jeg kan løbe langt om lørdagen, som dog kun blev 15K i dag🤪
Kan være jeg tager en lille tur igen i morgen.
Hvad med jer derude bag telefon og ipads mm - for I løbet?

Knus

Lille hilsen fra 5:00, håber alt vel derude🤘Løb en lang tur lørdag, og tog bl.a billeder fra dengang, hvor alt var som d...
29/03/2020

Lille hilsen fra 5:00, håber alt vel derude🤘

Løb en lang tur lørdag, og tog bl.a billeder fra dengang, hvor alt var som det “plejede”, og Jesper Simonsen, lavede ruter ,og tog billeder de dejligste steder📸❤️

Vi vidste det jo nok godt allesammen et eller andet sted inderst inde, at Copenhagen Marathon ville blive aflyst. Nu er ...
28/03/2020

Vi vidste det jo nok godt allesammen et eller andet sted inderst inde, at Copenhagen Marathon ville blive aflyst. Nu er det en realitet. Samme "skæbne" er allerede også overgået de fleste andre marathon i foråret/forsommeren, så nu skal sigtekornet rettes mod efteråret. Hvis din træning er rettet mod den 17. maj, så skal du måske overveje at skrue ned på såvel intensitet som længde. Der er lang tid til eftersommerens og efterårets forskellige løb, så gå tilbage til noget grundtræning og begynd så at skrue op igen om et par måneder eller tre.

Hvis du abslout lige vil have den sidste søndag i det nuværende program med - vejret er jo ganske flot, dog måske lidt koldere i morgen - så skal du finde en tur på 24 km. Kniber det med opfindsomheden, så kan du jo løbe den planlagte tur til Parkovsvej - Dyrehavsbakken. En tur med god plads til dig og dine medtrafikanter 🤗

Undgå i øvrigt at løbe steder hvor der enten er meget smalt eller rigtig mange mennesker - er begge dele opfyldt så er det vel et nogo? Vi skal meget nødig have at nogle får "gode ideer" omkring det at forbyde løb 😱

Pas godt på dig selv - og alle de andre 🤗

Turen i planen kan du finde her -->

En lille hilsen fra Hold 5:00😃Vi løber stadig, selvom der skal selvdisciplin til, at løbe når der ikke p.t er løb, at se...
23/03/2020

En lille hilsen fra Hold 5:00😃

Vi løber stadig, selvom der skal selvdisciplin til, at løbe når der ikke p.t er løb, at se frem til!
Men når det vender og tiderne igen bliver normale, bliver det skønt at være frisk, og klar til et race😊❤️

Hvordan går det med "Fælles"træningen. Det er bare om at holde ved. Måske har du anskaffet et løbebånd eller også finder...
20/03/2020

Hvordan går det med "Fælles"træningen. Det er bare om at holde ved. Måske har du anskaffet et løbebånd eller også finder du et sted i naturen til dit løb. Et sted hvor der ikke lige er fyldt med mange andre, der søger ud. Steder som Fælledparken og byen er måske ikke det mest optimale

På søndag står den på 26 km - rasende langt på et løbebånd 😱😂 Her er naturen nok at foretrække. Hvis du ikke selv har fantasi til at finde en rute, så kan du jo bare bruge den Sparta havde i planen. Ulvedalene - fantastisk smukt, det bedste flow og sidst men ikke mindst nogle underskønne bakker. What's not to like 🤗

Hvis vi ses på turen, så husk det bliver i behørig afstand og absolut uden krammer og high5. Pas på dig selv og alle andre.

Turen finder du her -->

Ulvedalene 26 km

Søndagsturens billede fra en skøn 26K tur, igennem Dyrehaven, langs Mølleåen, Ravnholm skoven (det danske Schweiz) m.m. ...
16/03/2020

Søndagsturens billede fra en skøn 26K tur, igennem Dyrehaven, langs Mølleåen, Ravnholm skoven (det danske Schweiz) m.m. 😎

- Hvad med jer seje 5:00 løbere, nu vi ikke kan løbe sammen.
Husker i også at komme afsted, og holde jeres gode form vedlige, til vi igen kan løbetræne sammen?😃

“Jo mere energi du ligger i løbeskoene, jo mere energi får du i hverdagsskoene”🏃🏼‍♀️🏃🏽💨

Så er det nu, du skal teste selvdisciplinen - 26 km alene eller med en enkelt ven eller to på søndag. Fællestræningen er...
13/03/2020

Så er det nu, du skal teste selvdisciplinen - 26 km alene eller med en enkelt ven eller to på søndag. Fællestræningen er lukket ned resten af marts, men det er naturen ikke - så brug den. Måske mødes vi derude, men glem alt om kram og high5 🤗

Vi vender tilbage, når vi ved noget mere om både Fællestræning og Copenhagen Marathon.

Det hele er jo lidt trist, men så er der heldigvis ikke noget, der kan give humøret tilbage, som en løbetur. Nyd hvert et minut af den - så nydelsen er ligefrem proportional med længden på turen 🤗

Dine fartholdere sender lige en "Corona-klog" hilsen 🤗 Vi ses - om ikke nu, så snart 😀

Så er der billeder fra dagens 24K udfordring til Dyrehaven
08/03/2020

Så er der billeder fra dagens 24K udfordring til Dyrehaven

Adresse

Gunnar Nu Hansens Plads 11
Copenhagen
2100

Underretninger

Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når Løb sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.

Del