23/11/2020
Det er hårde tider, hvor det at løbe mange sammen er et "no go". Fartholderne på Hold 5:00 savner bare så meget at komme i gang med en ny sæson, men der går jo nok lidt tid endnu. Indtil det sker, fordriver vi ventetiden med brunch og "røverhistorier" om alle vores meriter og træningene sammen med Jer. Vi ses forhåbentlig snart.
Hold træningen vedlige for når der åbnes op, så skal der virkelig sætte mange km ind på kontoen. Der er en stor "opsparing" der står og venter på, at vi får den udbetalt i fællesskab 🤗
De bedste løbehilsner fra Maria, Flemming, Bjarne, Karsten, Claus og Lars