14/06/2026
NM-SØLV TIL MADS!
Efter en tikamp med både op- og nedture sikrede Mads Vincentsen sig sølvmedaljen i U20-klassen ved de nordiske mesterskaber! 🥈
Mads sluttede med 7.050 point, hvilket er hans næstbedste tikamp nogensinde.
Stort tillykke til Mads og hele teamet med den flotte præstation! 🎉
Next up: VM U20 🤩