15/06/2025
Ahhh Babacim… Soylen(e)meyen ne ck soz var. Kendimize gelince “goremedigimizi ebeveynligi yapmak ck zor”’un altina siginabiliyorken; olay kendi ebeveynimize gelince bunu kabul etmek ck zor geliyor… Muhtemelen, ilerde de Nova ayni seyde zorlanacak. Peki, bana bununla gelse ben ne derdim? “Kusura bakma oglum, elimizden geleni yaptik.”, ayni senin bana soyledigin gibi. 1-2 cumle daha eklerdim muhtemelen 😁
Peki neden kendi ebeveynimize bu kadar anlayisli olamiyoruz? Muhtemelen su an yasadigim bir ck paternin, cocuklugumdan gelmesi ve daha iyisi mumkun olabilirken, su an bu kadar zorlaniyor olmamda sizlerin payinin olmasi vs. Ama inan bana baba, elimden geleni yapiyorum. Mesela seninle daha rahat iletisim kurabiliyorum artik ve bunu beni ck mutlu ediyor. Fikirlerimi soyledigimde, tepki vermeden once dusundugunu goruyorum. Bunlar benim ebeveynligimi de etkiliyor, goruyorum cunku. Boylesi mumkunmus diyebiliyorum ve bunda da payin ck hosuma gidiyor ♥️
Her gun sukrediyorum, bugun de hayattasiniz ve sagliklisiniz diye. Her sabah seni ararken, biliyorum telefonu acacagini ve bu kalbimi ferahlatiyor 🫶🏼 Ebeveynlik ck zormus babacim ama senin de elinden geleni yaptigini goruyorum.
Babalar Gunu’nu en icten kutluyorum babacim. Ogluma yaptigin “Dedelik” icinse minnettarim, nasil guzel bir Dede oldun sen 🙏🏼♥️🫂 Goruyorum onun icin yaptiklarini ve beni nasil destekledigini… Iyi ki varsin babacim, hep var ol ♥️ Seni ck seviyoruz, Nova ve ben 🫶🏼🙏🏼🫂🌸