06/04/2022
Maandag 4 april nam Indoor Gent met een 4-2 overwinning afscheid van clubicoon, klasbak en kapitein Robin Bogaert. Na vermoedelijk 76 jaar en 767 wedstrijden bij de club hangt Robin zijn zaalvoetbalschoenen aan de haak, zo kan hij zich focussen op zijn wielercarrière.
Net als andere versleten meubelstukken Robby Ysewyn, David Van der Borght, Korneel Van der Heyden en Antonie Notte zal ook Robin lid blijven van de club en stand-by blijven als speler-in-nood.
Maar eerst wacht nog een nieuw buitenlands tornooi, dit keer in Lissabon op 11 juni!
Indoor klom intussen in enkele maanden op van de laatste naar de 5de plaats in 1ste provinciale 👌Mooi om te zien dat er een nieuwe generatie klaarstaat die deze traditieclub op en naast het veld nog jarenlang zal verderzetten.
Robin, Bogie, capi, dit is geen vaarwel maar wel een tot ziens! 🙌 Thanks, merci, bedankt ❤💙