03/05/2026
1,5 maand geleden nooit gedacht hier weer te staan met de liefste 🤎Diego🤎
Met een andere insteek vandaag onze proef gereden.
Deze morgen
🤎 wassen en invlechten ...
Zelf terug de witte broek aan ...
Met slecht weer en regen toch blij kunnen zijn om vandaag een proefje te kunnen rijden 🤩
Het bange vogeltje 🐴 had te veel spanning, maar kijk ons we hebben het toch gedaan 🫶🏼
En hij mag gewoon terug mee naar huis en genieten we morgen weer van de lessen met Domien Michiels .
Dank u Gunter voor er toch in te geloven 🤗
En kunnen we gewoon verder met te toekomst van onze Diego.