18/08/2024
Het zit erop! De cirkel is rond. Na 17 jaar stopt hier mijn Ironman carrière waar ze destijds begon. Met minder dan 2 minuten bijna dezelfde finish tijd als toen. Nu wel 17 jaar ouder (en meer versleten). Alsof het zo moest zijn.
Vandaag nog eens ferm genoten van de sfeer, het zalige zwemmen in 26,8 graden warm water, en een prachtig fietsparcours waar ik me nog eens kon laten gaan. Het lopen ging wat minder met een versleten meniscus die vanaf de eerste kilometer opspeelde. Op karakter doorgegaan want geen haar op mijn hoofd heeft eraan gedacht op te geven!
Op de moeilijke momenten dikwijls tegen mezelf gezegd: “geniet ervan want t is de laatste”! En ik heb het altijd als voorrecht ervaren dat ik dat allemaal nog kon doen, er zijn helaas anderen…
Al die jaren veel mooie momenten met enorm veel mensen gedeeld, heel veel support mogen ontvangen, van vele vrienden maar bovenal van het thuisfront. ❤️❤️❤️
Ik zal alle herinneringen koesteren!