Nieuwegein Dames 1

Nieuwegein Dames 1 MHCN Dames 1

Lieve volgersss, het is weer tijd om een sponsor voor te stellen, sponsor nummer 5 alweer! Vandaag stellen we Margriet N...
09/02/2021

Lieve volgersss, het is weer tijd om een sponsor voor te stellen, sponsor nummer 5 alweer!

Vandaag stellen we Margriet Nijstad voor! Ook deze sponsor hebben wij te danken aan het netwerk van Jessie, Margriet is namelijk een kennis van Jessie! Margriet was een van de eerste die ons wilde sponsoren en wij zijn superblij met haar!!🤩

Met haar eigen bedrijf houdt Margriet zich bezig met het verbinden van mens en organisatie. Hierbij houdt ze zich onder andere bezig met het vormgeven van de ontwikkeling van een organisatie en ondersteunt ze de persoonlijke ontwikkeling van de mensen die er werken.

Voor ZZP'ers is het nu natuurlijk een lastige tijd dus hopelijk kunnen wij binnenkort met onze sponsortruien weer het veld op zodat Margriet haar logo op vele hockeyclubs gezien zal worden!! 🤗🤗

Voor nu kunnen jullie een kijkje nemen op haar website: margrietnijstad.nl of op haar facebook!

Het is weer tijd om een nieuwe sponsor bekend te maken!! Het vorige bedrijf dat we hebben voorgesteld als onze sponsor w...
27/01/2021

Het is weer tijd om een nieuwe sponsor bekend te maken!! Het vorige bedrijf dat we hebben voorgesteld als onze sponsor was ‘Skipiste Nieuwegein’, waar je kan wintersporten in Nederland. Maar we hebben ook een sponsor waar we echt kunnen overnachten tijdens onze wintersport in Oostenrijk, namelijk Pension Anni! Dit ligt in het prachtige Wagrain vlakbij Flachau waar je uitstekend kan skiën🤩🤩. Dit weten meerdere meiden uit het team, want die zijn vaste gasten bij Pension Anni.

De eigenaren van dit prachtige pension zijn Ronald & Monique Visser, wie beide zeer bekend zijn op onze hockey club. Ze hebben namelijk beide gehockeyd bij MHCN.

We zijn enorm blij met jullie als sponsor!! Hopelijk kunnen we snel langskomen en samen genieten van de wintersport sfeer. Want het meerendeel van ons team mist de wintersport enorm.⛷🏂❄️
Dus mochten jullie, straks als het allemaal weer mag, nog een gezellig en mooi slaaplekje zoeken, kunnen wij (uit eigen ervaring) Pension Anni erg aanraden!!

Het is weer tijd om een sponsor voor te stellen!! 🤩🤩 Vandaag is skipiste Nieuwegein aan de b***t! ⛷⛷⛷ Jaja je leest het ...
09/12/2020

Het is weer tijd om een sponsor voor te stellen!! 🤩🤩

Vandaag is skipiste Nieuwegein aan de b***t! ⛷⛷⛷
Jaja je leest het goed, voor een wintersport hoeven wij niet richting de Alpen want in Nieuwegein staat ook gewoon een skipiste!! En dat niet alleen... ook voor een lekker hapje en een drankje kan je bij de skipiste terecht 🥂🥂. Aansluitend aan de piste hebben ze namelijk een superleuk restaurant! Van die drankjes hebben wij al mogen proeven, we hebben hier namelijk aan het begin van het seizoen ons teamavondje gehouden wat superleuk was! 🤪😄

De eigenaren van de skipiste Mark en Radna zijn vaak op MHCN te vinden. Ze hebben twee dochters op de club hockeyen en zijn zelf ook super betrokken. Ook staan ze regelmatig bij ons te kijken langs de lijn!

Bijna iedereen uit ons team houdt wel van wintersport dus deze sponsor past supergoed bij ons!! wij zijn superblij met jullie als sponsor en kunnen niet wachten om te shinen met jullie logo achterop onze trui! 🔥🔥🔥

Voor onze volgers, de skipiste is van alle markten thuis 😁 vanaf 12 december kan je er namelijk ook oliebollen to go halen!! 🤤🤤 en mocht je nog op wintersport kunnen gaan, ook voor kleding en het slijpen/waxen kun je bij de skipiste terecht!! Nedereindseweg 501a

Zoals beloofd zouden wij onze sponsoren nog aan jullie voorstellen! 🤩🤩Als eerste is Kapsalon van Doorn aan de b***t. Al ...
30/11/2020

Zoals beloofd zouden wij onze sponsoren nog aan jullie voorstellen! 🤩🤩

Als eerste is Kapsalon van Doorn aan de b***t. Al jaren is deze lokale kapsalon trouwe sponsor van onze club. Zo heeft het mooie logo al op veel verschillende truien en trainingspakken mogen staan. Wij zijn vereerd dat de kapsalon dit seizoen ook Dames 1 wil sponsoren. 🙏🏻🙏🏻
Voor ons als hockeymeiden is het natuurlijk belangrijk dat de haren altijd goed zitten👱🏻‍♀️💇🏽‍♀️. Het moet namelijk niet in de weg zitten als je net de bal wilt slaan. Gelukkig voor ons is de kapsalon niet ver van de hockeyclub en kunnen we altijd langskomen.
Kapsalon van Doorn bedankt voor de sponsoring!! 🤩👏🏻

Voor onze volgers, de feestdagen komen eraan dus wil je nog geknipt worden maak dan een afspraak via www.kapsalonvandoorn.nl !!

NIEUWE AANWINSTEN!!🤩🤩🤩Bij deze de laatste voorstelronde! Ook een oude bekende van geina, die na een uitstapje naar Kampo...
27/11/2020

NIEUWE AANWINSTEN!!🤩🤩🤩

Bij deze de laatste voorstelronde! Ook een oude bekende van geina, die na een uitstapje naar Kampong weer terug is samen met Alex!! Wij zijn heel blij met Jochem die ons nu elke vrijdag super leerzame trainingen geeft, als je namelijk wat nieuws wil leren of technische tips wil dan moet je echt bij Jochem zijn!!🤩🔥

Stel jezelf even voor:
Mijn naam is Jochem, 24 jaar en ik ben dit seizoen de assistent-trainer van de D1.
Zelf heb ik tot twee seizoenen geleden altijd bij Nieuwegein in de jeugd en H1 gehockeyd. Sindsdien speel ik bij USHC in Utrecht. Het liefst speel ik op het middenveld of achterin.

Hobby’s:
Naast zelf hockeyen, is mijn grote hobby training geven/coachen. Ik ben hier ooit op mijn 14e mee begonnen en nooit meer mee opgehouden. Buiten het hockeyveld hou ik van lekker koken en fotograferen.

Fun Fact: Ik ben op de promotie- en hoofdklasse na, op elk niveau in de hockeywereld actief geweest, wie weet binnen afzienbare tijd met de dames 1?

Ps. Nog een feitje voor de oplettende lezer: Jochem is ook de neef van Jip!!

Dit was de voorstelronde van al onze nieuwe aanwinsten van dit seizoen! Snel zullen we verder gaan met het voorstellen van onze sponsoren!! Stay tuned!!🤩🤩🤩

NIEUWE AANWINSTEN!!🤩🤩🤩Nu zijn we bij de nieuwe aanwinsten van onze staff aangekomen! Waarbij we beginnen met een oude be...
25/11/2020

NIEUWE AANWINSTEN!!🤩🤩🤩

Nu zijn we bij de nieuwe aanwinsten van onze staff aangekomen! Waarbij we beginnen met een oude bekende voor de meeste van jullie omdat hij al heel wat jaartjes veel van ons training heeft gegeven in de jeugd.

Stel jezelf even voor:
Ik ben Alex Meijer. 26 jaar oud en in het dagelijks leven werkzaam als arts.
Waar het dagelijks om het hart, de longen, spieren of botten gaat heb ik in de avonden en in het weekend tijd voor de belangrijkste bijzaak in het leven: sporten, hockey natuurlijk in het bijzonder.
Ik zou mezelf omschrijven als: fanatiek, teamspeler, zorgzaam en doelgericht!
Mijn doel is dit jaar met hockey dan ook om met ons jonge tram het maximale uit elke individuele speler halen en stiekem toch ook zo hoog mogelijk op de ranglijst te eindigen.

Ohjaa en mocht je mij horen praten over een Mus, wat best vaak voorkomt, dan gaat natuurlijk om onze babykat!

Hockey achtergrond:
Sinds de D-jeugd speler geweest van Nieuwegein, en in de senioren ook nog enige tijd in H1. Ik heb vanaf mijn 14e altijd training gegeven op Nieuwegein met de afgelopen 3 jaar een zeer leerzaam uitstapje naar de topjeugd van Kampong.

Wij zijn super blij met Alex als trainer en coach en merken dat hij super veel heeft geleerd in zijn tijd bij Kampong!! Gelukkig is hij nu terug bij MHCN om zijn nieuwe kennis met ons te delen!! Ook willen we hem feliciteren want Alex is namelijk net aangenomen voor een specialisatie plek voor sportgeneeskunde in het UMCU!! 👏🏻👏🏻👏🏻

NIEUWE AANWINSTEN!!🤩🤩🤩Na een tijdje er tussen uit te zijn geweest (door een klein ongelukje in de laatste wedstrijd bela...
19/11/2020

NIEUWE AANWINSTEN!!🤩🤩🤩

Na een tijdje er tussen uit te zijn geweest (door een klein ongelukje in de laatste wedstrijd belandde ik met mijn hand in het gips waardoor typen even wat moeilijker werd😜) wordt het nu tijd om onze laatste 3 nieuwe aanwinsten voor te stellen!! We beginnen met Jessie die een dubbele functie heeft dit jaar. Ze is zowel manager als speelster. Indien we geen blessures hebben regelt Jessie alles tot in de puntjes en zorgt ze er op zondag voor dat het wisselschema goed loopt. Maar als we meiden tekort komen dan valt deze topper in als speelster!! Ook traint ze regelmatig mee.

Stel jezelf even voor:
Ik ben Jessie Brinkman en ben 20 jaar oud.

Hockeycarriere:
Dit is nu mijn 5de jaar bij MHCN, daarvoor heb ik 9 jaar bij HCIJ gespeeld. Meestal ben ik in het veld voorin te vinden.

Hobby’s:
Hockey natuurlijk, verder Grey’s Anatomy kijken en met vrienden afspreken, terrasjes pakken en shoppen.

Leuk feitje over mij:
Ik kan nieeet tegen pittig eten haha🥵
En een extra feitje: ik studeer ook geneeskunde net als de helft van het team😜

Wij zijn super blij met Jess die zowel als manager en speelster voor ons klaar staat.

Toevallig is Jessie ook jarig vandaag dus nogmaals gefeliciteerd en geniet van je dag🥳🥳🥳

Nieuwegein - Weesp 6-1Gister stond er een spannende wedstrijd op het programma tegen Weesp. We hebben afgelopen week har...
12/10/2020

Nieuwegein - Weesp 6-1

Gister stond er een spannende wedstrijd op het programma tegen Weesp. We hebben afgelopen week hard getraind op nuttige dingen zoals het druk zetten en onze opbouw. Met vertrouwen gingen we dan ook de wedstrijd in.

We wisten dat Weesp een goede en snelle ploeg was maar toch kwamen we binnen een paar minuten op 0-1 achterstand. Vanaf toen was het meteen duidelijk, we moesten scherp zijn! Gelukkig waren we zelf ook lekker en goed aan het hockeyen en vielen hier en daar al wat kansen voor ons. In het 2de kwart maakt Marije dan ook de 1-1. De eerste helft was spannend maar ook een van onze beste helften van het seizoen tot nu toe.

We gingen het 3de kwart in met 1-1, maar hier kwam verandering in: Iris schoot met haar backhand op goal, de keepster van Weesp kon hem nog net uit de goal houden maar Marije was scherp en scoorde de rebound! We gingen met deze stand, 2-1, het laatste kwart in.

Omdat we als team zo goed stonden te spelen kregen we niet veel kansen tegen en bleven we zelf veel aanvallen. De derde goal viel nadat Feline de bal goed onderschepte op het middenveld en de bal naar Marije speelde, die een mooie actie maakte en scoorde!! Haar derde goal van de wedstrijd!!👏🏻👏🏻

Snel daarna volgde ook de 4-1 die Iris met een mooi backhand schot scoorde, zoals we ondertussen al gewend zijn van Iris😛.

Hierna wist Baukje haar eerste 2 doelpunten voor Nieuwegein te maken door scherp bij de 2de p**l te zijn!! Lekker bezig Bauk🔥!!

Naast al deze mooie goaltjes hebben echt een teamprestatie neergezet waarbij dit keer de verdediging opbouwend heel sterk gehockeyd heeft, wat ook zeker benoemd mag worden.

Jammer dat jullie deze wedstrijd niet live hebben mogen zien maar leuk dat sommige van jullie via de livestream op instagram toch de wedstrijd een beetje hebben kunnen volgen! Dinsdag staat een oefenpotje tegen Kampong Dames 2 op het programma en daarna hebben we een weekendje rust.

Joram wederom bedankt voor de mooie foto’s!!

NIEUWE AANWINSTEN!!🤩🤩🤩Het heeft even geduurd maar we zijn nu bijna klaar met voorstellen. Vandaag een speelster die zich...
09/10/2020

NIEUWE AANWINSTEN!!🤩🤩🤩

Het heeft even geduurd maar we zijn nu bijna klaar met voorstellen. Vandaag een speelster die zich last minute nog bij ons team heeft gevoegd en waar iedereen super blij mee is!! Eigenlijk wilde ze naast haar studie Geneeskunde ook vollebak het studentenleven in Utrecht induiken maar dit laatste laat nog even een jaartje op zich wachten.

Stel jezelf even voor:
Ik ben Feline Reulink en ben 19 jaar

Hockeycarriere:
Ik hockey sinds de F’jes al op Mhcn. Ik ben vooral op het middenveld te vinden.

Hobby’s:
Hockeyen, shoppen en sporten

Leuk feitje over mij:
Ik ben bijgelovig: ik moet voor elke training en wedstrijd mijn tandenpoetsen anders speel ik niet goed...

Nogmaals zijn we heel blij met jou als aanwinst Fe!! Op het veld een snelle middenvelder erbij maar ook buiten het veld ben je een echte toevoeging aan het team met je fanatisme, gezelligheid en enthousiame!! Hopelijk kunnen we ook snel weer genieten van de derde helft met jou!!😛🍻

05/10/2020

3 PUNTEN!!

Gister speelden wij uit tegen Spanderbosch dames 1, een wedstrijd die nooit makkelijk is. Waar we vorige week zo goed begonnen kwamen we nu veel minder lekker in de wedstrijd. We kwamen niet helemaal onder hun druk uit en kregen de bal niet goed naar voren. Toen viel ook uit een strafcorner tegen de 1-0 voor Spabo... Gelukkig bleven we positief en viel niet later de 1-1, die mooi werd gescoord door Iris! Met die stand gingen we de rust in. We wisten dat het allemaal beter moest om in ieder geval met 1 punt of zelfs met 3 punten naar huis te gaan.

De 2de helft was spannend waar we met name veel strafcorners tegen hebben gekregen maar we wisten te voorkomen dat deze erin gingen. 5 minuten voor het einde wist Jip, na een mooie actie van Rianne ons te verlossen door de 1-2 te scoren!! Niemand zag dit eigenlijk aankomen maar goed de 3 punten mochten wel lekker mee naar Nieuwegein en waren voor ons erg belangrijk om bovenin mee te blijven doen!!

Volgende week staat ons een pittige tegenstander te wachten: Weesp Dames 1!! We gaan deze week dan ook weer hard aan de bak tijdens de trainingen om te proberen om onze winnende streak van afgelopen wedstrijden door te zetten!

Nieuwegein - Gouda 4-2🔥🔥Na een zeer matige wedstrijd vorige week hebben we deze week hard getraind!! We wisten allemaal ...
27/09/2020

Nieuwegein - Gouda 4-2🔥🔥

Na een zeer matige wedstrijd vorige week hebben we deze week hard getraind!! We wisten allemaal dat we nog een tandje bij moesten gaan zetten om vandaag die 3 punten te behalen.

Fanatiek begonnen we dan ook aan de wedstrijd waarbij dit keer de afspraak was dat we vanaf minuut 1 zouden knallen!! En dit gebeurde ook, al snel maakte Iris de 1-0. We bleven lekker hockeyen, alleen maakte Gouda al snel 1-1 uit de strafcorner. B***n... maar we bleven positief. Uit een hele mooi actie van Jip volgde een combinatie met Marije, waarbij Jip nog mooi de bal het doel in kreeg!! 👏🏻👏🏻👏🏻

We begonnen de 2de helft dus met een 2-1 voorsprong maar een beetje onhandig kwamen we weer 2-2 te staan. We bleven achterin scherp en goed naar voren hockeyen, wat resulteerde in een mooie pass van Rianne die Iris heerlijk intipte. Yess(!!) het stond weer 3-2. Daarna trok Baukje een enorme sprint om net een bal binnen te houden en zo volgde via Noor, Feline en Iris een mooi uitgespeeld doelpunt.

Vandaag hebben we echt als team heel goed gespeeld en veel stappen gemaakt ten opzichte van vorige week!! We hebben nu alweer zin om zondag deze lijn door te zetten, we spelen dan uit tegen Spandersbosch. Ook is vanaf dan Amber weer te zien op het veld, die mag vanaf deze week eindelijk weer meedoen waarmee wij heel erg blij zijn!!🤩🤩

22/09/2020

Zondag hebben we uitgespeeld tegen Hoorn Dames 1. Hier speelt sinds dit seizoen een bekende van ons, namelijk oud-teamgenoot Lisanne!! Super leuk om elkaar zo in de competitie tegen te komen.

Na een goede voorbereiding kwamen we wat moeizaam in de wedstrijd. We waren niet scherp en probeerden te moeilijke dingen. Hoorn was daarentegen wel fel en scherp dus wij moesten hard aan de bak.

We gingen de rust in met 0-0 waarbij Pia al aardig wat ballen uit de goal had weten te houden.

De 2de helft ging iets beter maar we kwamen niet toe aan ons eigen goede spel helaas. Waarbij we strafcorner op strafcorner tegen kregen wisten we toch met z’n allen de 0-0 te houden. Meer zat er voor ons ook niet in zondag...

Gelukkig gingen we wel weer met 1 puntje naar huis richting Nieuwegein en die ene punt hebben we maar aan 1 iemand te danken: Pia!! Wat heb jij een topwedstrijd gekeeped zeg, je was dan ook duidelijk voor ons Woman of the Match!!!👏🏻👏🏻👏🏻

Aankomende zondag spelen we thuis tegen Gouda Dames 1 om 12:45 op veld 1!! Komen jullie ons aanmoedigen? Na ons zal ook Heren 1 tegen Gouda spelen dus kom allemaal naar deze Super Sunday!!🤩

Adresse

Wagrain

Webseite

Benachrichtigungen

Lassen Sie sich von uns eine E-Mail senden und seien Sie der erste der Neuigkeiten und Aktionen von Nieuwegein Dames 1 erfährt. Ihre E-Mail-Adresse wird nicht für andere Zwecke verwendet und Sie können sich jederzeit abmelden.

Service Kontaktieren

Nachricht an Nieuwegein Dames 1 senden:

Teilen